نماینده ولی فقیه در استان گیلان: دولت جدید همراه با نمایندگان مجلس انتظارات مردم را برآورده می کند – گیلان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب رشتآیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دومین نشست تخصصی مجلس نمایندگان استان گیلان با اشاره به حضور حماسی مردم گیلان در انتخابات 7 خرداد اظهار داشت: گیلان در زمینه های مختلف به ویژه در حکومت.

نماینده ولی فقیه در گیلان به رأی قاطع مردم از این استان آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: مردم همیشه انتظارات و الزامات درستی دارند که باید توسط دولت جدید دنبال شود. البته دولت جدید با معاونین مشکلات مردم را حل می کند. “به آرامی

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رئیس جمهور تازه انتخاب شده می تواند هنگام تعیین مدیران و وزرای دولت جدید به نیروهای گیلانی و خبرگان توجه کند ، اظهار داشت: انتصاب مدیران مردمی مهم است و رئیس جمهور منتخب می تواند با نمایندگان استان مشورت کند. فرمانداران استان ها

امام جمعه رشت با اشاره به تصمیم گیری مجلس و رایزنی های نخبگان با موضوعات ملی و استانی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که معرفی افراد توانمند و متخصص برای مسئولیت پذیری به ویژه وزارتخانه ها به معنای به دنبال سهمی از دولت جدید.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان با بیان اینکه نمایندگان مجلس در مجلس شورای اسلامی ظرفیت انتقال مشکلات را به جامعه دارند ، توضیح داد: یکی از وظایف نمایندگان مجلس انتقاد سازنده است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد باید در جهت اصلاح امور باشد نه همراه با تخریب ، خاطرنشان کرد: انتقاد منجر به هدایت و هدایت انسان می شود. البته برخی انتقادها موجب عصبانیت انسان می شود اما فرد را به راه درست هدایت می کند.

بیشتر بخوانید  ارزیابی نیروهای رسمی در سیستم اداری مدل سازی است

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تأکید امیرالمومنین علی (ع) بر مالک اشتر و نامه وی به مالک خاطرنشان کرد: اینکه امام همیشه در سخنان خود دستورالعمل های مربوط به استانداری را بیان کرده و به وی مراجعه کرده اند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان به مهمترین ویژگی های یک کارمند در سطح نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: یک مدیر در سطح نظام اسلامی باید مومن ، انقلابی و جهادی.

انتهای پیام / 612 / ز

دیدگاهتان را بنویسید