نماینده ولی فقیه در استان لرستان از تعطیلی پارک بانوان هورام آباد انتقاد کرد – اخبار لرستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب هورام آباد حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یکشنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی حجاب و عفاف با بیان اینکه هدف از جلسه حجاب و برنامه عفاف دستیابی به یک نتیجه عملی است ، نه جمع شدن و حل وظیفه گفت: همه ما هستیم به دنبال این جلسات عفاف و حجاب باشید تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

وی افزود: در آیات قرآن بحث عفاف و حجاب بحث تبیین و تبلیغ ، فرهنگ سازی و عمل است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که عفاف و حجاب به عنوان یک نهادینه شود حق خدا “

نماینده ولی فقیه در لرستان با اعلام اینکه حجاب حق الله است ، گفت: البته در بحث ترویج ، تبلیغ و تبلیغ عفاف و حجاب در استان هیچ کس نمی تواند حجاب را به عنوان حق خدا نقض کند. باید اقدامات بیشتری انجام شود و هماهنگی بین دستگاههای فرهنگی و مسئول عفاف و حجاب شناسایی شود.

وی اظهار داشت: باید در هر زمان از سال برای ترویج عفاف و حجاب تلاش کنیم و اقدامات فقط به یک هفته محدود نشود ، در این راستا به برنامه جدیدی نیاز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با انتقاد از تعطیلی پارک بانوان خرم آباد ، اظهار داشت: پارک بانوان به عنوان محلی که زنان می توانند در آن حضور داشته باشند ، کمترین حد ممکن را برای بانوان در خرم آباد دارد اما متاسفانه تعطیل است و ساخته می شود مردم کنار دریاچه ها ورزش می کنند ، پارک ها ورزش های مختلط با حجاب نامناسب انجام می دهند.

بیشتر بخوانید  جریمه نقدی برای عدم رعایت حجاب | 3 میلیون تومان از حساب این افراد کسر خواهد شد

وی افزود: تاریخ به ما می گوید که همه ما یک ملت در کشتی هستیم و اگر کسی بخواهد این کشتی را با بدحجابی و بدون حجاب بشکند ، به کل ملت آسیب می رسد و آقای همفری ، جاسوس انگلیسی که گفت باید گسترش بی حجابی. “این کار تا زمانی که مردان فریب نخورند و نهاد خانواده از بین نرود ، انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب باید از اصناف مختلفی استفاده شود تا عفاف و حجاب به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود و با توجه به شرایط استان باید اجرای یک برنامه عملی جامع

انتهای پیام / 645 / ی

دیدگاهتان را بنویسید