مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نماینده ولی‌فقیه در سپاه : از اول سپاه گفته بود ما را به مذاکرات برجامی گره نزنید ، دوستان این مسئله را به عنوان عرق ملی و انقلابی مطالبه کردند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نماینده ولی فقیه در سپاه: سپاه از ابتدا گفته است که ما را مقید به مذاکرات برجام نمی کند، دوستان این موضوع را به عنوان یک موضوع ملی و انقلابی مطالبه کرده اند.

روز جدید حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: ما اطلاع رسانی نکردیم و نگفتیم چه بر سر دولت آمده و دولت قبلی در چه شرایطی به دولت جدید تحویل داده شد، البته از روی نجابت و مهربانی است. این دولت آقایانی که می خواستند قدرت را تحویل بدهند می گفتند ما دولتی را تحویل می دهیم که در آستانه سقوط است، ذخایر اصلی کشور تمام شده و بدهی داریم.

محورهای گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امروز به فرموده حضرت آقا، دشمن با قدرت رسانه ای عظیم در مقابل ما یک جبهه عظیم، عظیم و ناسازگار ساخته است. او در آن جبهه فعال است و سوال این است که ما چه کار کنیم.

اولین؛ بیایید باور کنیم که او به ما اهمیت نمی دهد. یکی از توصیه های من این است که به هر خبری که از آنها می رسد مشکوک باشید. زیرا مسلمان به مسلمان بدگمان است و به دشمن بدگمان است.

دیگر؛ پیام را درست به مردم برسانید. بیایید اینجا همدیگر را نقد کنیم که چرا دشمن فرصت دارد دروغ های خود را به گوش مردم برساند؟ چون ما به موقع اخبار درست را به مردم نمی گوییم. گاهی حتی اصل خبر را هم منتشر نمی کنیم. ما باید به مردم ایمان داشته باشیم. همچنین از مسئولان دولتی می خواهم که دلایل شکست و شکست را به اطلاع شهروندان برسانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه: سپاه از ابتدا گفته است که ما را مقید به مذاکرات برجام نمی کند، دوستان این موضوع را به عنوان یک موضوع ملی و انقلابی مطالبه کرده اند.

باید زودتر از دیگران و با دقت زیاد خبر حادثه متروپل را به مردم می گفتیم

حادثه متروپل آبادان آخرین نمونه ای است که می توانم به آن اشاره کنم. ظاهراً این دولت مقصر نیست زیرا پیمانکار با مسئولان قبلی درگیر شده و از روابط تجاری استفاده کرده و حادثه رخ داده است. ما باید هر چه زودتر این موضوع را به مردم می گفتیم، اما جوینده شده ایم. جالب اینجاست که الان افرادی هستند که به دنبال ماجرای حادثه آبادان هستند و خودشان مقصر هستند. دشمن همیشه این گونه است، نمی خواهد موضع مخالف خود را رها کند.

من معتقدم که اصلاح طلبان سکولار نباید با ما و طلبکاران کم کاری کنند، همه چیز زیر سرشان است، ما این سختی ها را از دست شما می کشیم، حالا این آقایان دلسوز شده اند و هر روز دنبال حاشیه سازی برای دولت جدید هستند.

در واقع باید مردم را به درستی آگاه کنیم. زیرا اگر مردم در خلاء خبری باشند، دشمن این خلاء را پر می کند. از بچه های انقلابی و دلسوزان نظام می خواهم که نگران گفتن حقیقت به مردم نباشند. البته این به این معنا نیست که اسرار را هم فاش می کنند.

بیشتر بخوانید  محموله جدید واکسن آسترازنکا وارد تهران شد

نماینده ولی فقیه در سپاه: سپاه از ابتدا گفته است که ما را مقید به مذاکرات برجام نمی کند، دوستان این موضوع را به عنوان یک موضوع ملی و انقلابی مطالبه کرده اند.

اگر روزی آمریکایی ها با سپاه دشمنی نداشتند باید در حقانیت سپاه شک کنیم.

در مذاکرات هسته ای نیز همین موضوع مطرح است و شما باید آن را به طور شفاف به مردم اعلام کنید. من و شما و خیلی های دیگر می دانیم که مشکل آمریکایی ها با ما این نیست که سپاه از لیست گروه های تروریستی خارج شود یا نه. نه.

بدانند دشمنی آمریکایی ها با سپاه برای سپاه باعث افتخار است. اگر روزی آمریکایی ها دشمنی با سپاه پاسداران نداشتند، باید در حقانیت سپاه شک کنیم، آنها مسائل دیگری دارند، به تعبیر قرآن و رهبرانقلاب می خواهند ما اصول را رها کنیم. از انقلاب ما آنها می گویند شما باید روحیه استکباری خود را کنار بگذارید و مانند عربستان سعودی رفتار کنید.

قرآن به ما می گوید دشمنان ما را فریب نمی دهند و فریبمان نمی دهند، دعوای آنها با شما نه برای حقوق بشر است و نه برای انرژی هسته ای. پدر بوش یا شخص دیگری می‌گفتند که سلاح‌های هسته‌ای سکولار ایران امن است، اما دانش پزشکی ایران اسلامی نیز خطرناک است. در جای دیگر قرآن می فرماید که جنگ دشمنان شما با شما بر سر دین است (وَ لا یَجَلُوا لَکُمْ أَنْ أَرْجَعُونَ الدِّینِکُمْ أَنْ أَسْعَلُکُمْ آیه 217 سوره بقره). یا یک جای دیگر گفته شد، می دانید کی از شما راضی می شوند و آمریکایی ها می گویند که ما دیگر با شما دعوا نداریم و با شما موافقیم، وقتی حکومت آنها را قبول کنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه: سپاه از ابتدا گفته است که ما را مقید به مذاکرات برجام نمی کند، دوستان این موضوع را به عنوان یک موضوع ملی و انقلابی مطالبه کرده اند.

سپاه گفت ما را مقید به مذاکره نمی کند

سپاه از ابتدا گفته است که ما مقید به مذاکرات شما نیستیم، ما متعلق به نظام، انقلاب و ملت هستیم و جغرافیای ما هم انقلاب اسلامی است و اگر لازم باشد در عراق، سوریه کمک مستشاری انجام دهیم. یمن و هرجای دیگر این کار را می کنیم، انجام می دهیم، ارزش های اسلامی و انسانی را می دهیم و از آن دفاع می کنیم، پس ما را مقید به مذاکره نکنید. البته دوستان تحت این عنوان ممکن است خود سپاه چنین مطالبه ای نداشته باشد اما برای نظام ما مهم است که چگونه دشمن جرات می کند نیروهای مسلح کشور دیگری را تحریم کند. ادعای این موضوع را یک موضوع ملی و انقلابی کردند اما اینطور نیست که بخواهند مذاکرات را به سپاه گره بزنند.

بیشتر بخوانید  آبله میمون چیست؟ / آیا بیماری همه گیر دیگری در راه است؟

نماینده ولی فقیه در سپاه: سپاه از ابتدا گفته است که ما را مقید به مذاکرات برجام نمی کند، دوستان این موضوع را به عنوان یک موضوع ملی و انقلابی مطالبه کرده اند.

حذف ارز ترجیحی جهاد دولت سیزدهم است

یکی از مسئولان دولت قبل گفت: تنها یک شفت سرقت ارز ترجیحی معادل کل یارانه کشور است. ارز مورد نظر قرار بود در سال 2019 شارژ شود اما شارژ نشد. سپس قرار بود در سال 1400 جمع آوری شود، اما آنها این کار را کردند زیرا می دانستند که ما نیاز به جراحی داریم.

13. دولت این کار بزرگ و جهادی را انجام داده است و شاید در نحوه انجام آن اشتباه کرده است زیرا نامه مکتوب اشتباه نیست، اما همه کمک کنیم این عملیات و عوارض بعد از این عملیات به خوبی پیش برود. بدانند جهت گیری این کار در آینده به نفع ملت و مردم است.

من در واقع وکیل الدوله نیستم، اما شهادت می دهم که خود آقای رئیس جمهور و برخی از دوستانی که در دولت کار می کنند، دغدغه مردم را دارند، تلاششان خدمت به مردم است و اگر اینطور نبود، نمی کردند. اقدامات زیادی انجام داد به نخبگان کشور هم می گویم که شما هم کمک فکری به مسئولین کنید و روش های خوب و کاربردی را پیشنهاد دهید تا اشتباه نشود.

رمز موفقیت دولت سیزدهم شناخت مردم است

اینکه دولت سیزدهم مردم را حرام می داند رمز موفقیتش است. دولت قبل از هر اقدامی با مردم صحبت می کند و می گوید ما تشخیص می دهیم که وضعیت اقتصاد اینگونه است و باید آن را اصلاح کنیم. البته به نظر من باید بیشتر با مردم صحبت کنند و اطلاعات را واضح تر به آنها بدهند.

ما اطلاع رسانی نکردیم و نگفتیم چه بر سر دولت آمده و دولت قبلی در چه شرایطی به دولت جدید سپرده شده است، البته به خاطر نجابت و مهربانی این دولت. آقایانی که می خواستند قدرت را تحویل دهند می گفتند ما دولتی را تحویل می دهیم که در آستانه سقوط است، ذخایر اصلی کشور تمام شده و بدهی داریم.

یکی از مظلومیت های بچه های انقلاب هم همین است و یک مثال بزنم. یکی از بدهی های دولت قبل فاکتورهایی بود که دولت قبل داشت و این دولت باید پرداخت می کرد. مقداری داده اند و این دولت باید آن ها را بدهد. و نه تنها از بانک مرکزی زیرا تنها یکی از آنهاست. در گذشته دولت هر ماه برای حقوق کارمندان خود از بانک مرکزی وام می گرفت اما اکنون این کار را نمی کند.

بیشتر بخوانید  خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای «رتبه‌بندی معلمان»

یکی از نکات موفقیت دولت این است که خود را جدا از مردم نمی داند. شاید یکی بگوید این سفرهای استانی چه فایده ای دارد اما من معتقدم مردم از این رویکرد راضی هستند. این سفرهای استانی در حالی با حضور رئیس جمهور انجام می شود که عده ای از مناطق فقیرنشین می گویند تا به حال هیچ مسئولی به منطقه ما نرفته است، اما اکنون خود رئیس جمهور به منطقه ما آمده است.

جریان های غیرانقلابی باید از برخورد اپوزیسیون و تخریب گرانه خود با دولت دست بردارند

من به جریان های غیرانقلابی هشدار می دهم که صادقان سال ها دیدند کشور را کجا برده اید. اگر دلت برای اسلام و مردم نمی سوزد برای خودت بسوز که اگر این دشمن موفق شد به تو هم رحم نمی کند. نگرش اپوزیسیون و مخرب نسبت به دولت را متوقف کنید. البته نقد صادقانه ای به دولت داشته باشید، اما بپذیرید و باور کنید که جهت گیری های این دولت و این عصر بسیار بهتر از گذشته است. البته این انتقاد را خودم بیان می کنم انشالله اگر دولت در حوزه رسانه و اطلاع رسانی به ویژه وزارتخانه ها بیشتر مداخله کند و با مردم ابراز همدردی و همدردی کند و در مواردی قاطعتر باشد نتیجه خواهد شد. راضی کننده باشد

اسلام در برخورد با تخلفات فردی نگاه اصلاحی و مسامحه ای دارد، اما وقتی انسان به فساد و ستم بر مردم می پردازد، جای ترحم ندارد. قوه قضائیه باید بداند که جلوی برخی از مفاسد را جز به زور مجازات نمی توان گرفت. چرا یک مجری باید جرات کند و با مقام و کارنامه خود مدال و جوایزی دریافت کند. سپس با ساختن ساختمانی ناامن با جان و مال مردم بازی می کند. ما هم باید با این مسائل کنار بیاییم.

مردم می گویند شما باید به مهره های بزرگ هم برسید. البته هم قوه قضائیه و هم دولت انشالله بیشتر از گذشته در این مسیر حرکت می کنند.

<п>پست نماینده ولی فقیه در سپاه: سپاه از ابتدا گفته است که ما را مقید به مذاکرات برجام نمی کند، دوستان این موضوع را به عنوان یک موضوع ملی و انقلابی مطالبه کرده اند. اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *