نماینده: من مشکلی برای گزارش مسابقات کشتی ایران ندارم



به گزارش ایرنا ، بعد از مثبت شدن آزمایش تاج گذاری عبدالله روا ، عضو تیم رسانه ای ، تعدادی از فعالان رسانه ای ایران قرنطینه شده اند. هادی عامل از آن دسته افرادی است که اکنون در هتلی است که اعضای رسانه قرنطینه در آن اقامت دارند.

هادی عامل ، گزارشگر مشهور کشتی ایران در توضیح مشکلات ، به ایرنا گفت: تیم پنج نفره ما پس از تأیید تست تاج قرنطینه شده است. البته شرایط این قرنطینه کار سختی نیست اما ما مجاز هستیم برای برخی خریدها اتاق را ترک کنیم.

وی با اشاره به وضعیت عبدالله رو افزود: وی به هتل خاصی منتقل شد تا قرنطینه شود اما ما در هتل خود هستیم و امیدوارم عبدالله روا بهتر شود. با کمک مقامات در تلاشیم زمان قرنطینه را به یک هفته کاهش دهیم ، اما در اینجا ژاپن است و قوانین سختگیرانه ای دارد. آنها برای برگزاری المپیک زحمت کشیده اند و ما باید از قوانین آنها پیروی کنیم. این مورد توجه مقامات ژاپنی و کمیته ملی المپیک بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

گزارشگر مشهور کشتی ایران با اشاره به آغاز مسابقات در این منطقه افزود: مسابقات کشتی از 17 مرداد آغاز می شود و تا آن زمان دوره قرنطینه ما به پایان می رسد. امیدوارم با گزارش مبارزان بزرگ ایرانی دوباره پیام آور خوشبختی باشم. تمام تلاش ما در رسانه ها این است که مردم ایران را با یک خبر خوب خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید  تعداد مرگ و میرهای تاج در استان سمنان به 1160 مورد رسیده است

دیدگاهتان را بنویسید