نماینده مردم زنجان در مجلس: مشکلات رانندگان تاکسی با جدیت دنبال می شود – اخبار زنجان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانبزنجانهفته گذشته گروهی از رانندگان تاکسی در زنجان مقابل استانداری زنجان تجمع کردند و از مسئولان خواستند تا تعرفه های پایین ، عدم حمایت دولت از لوازم یدکی و لاستیک و عدم حمایت دولت از بیمه تاکسی را بررسی کنند.

رانندگان تاکسی از عدم توجه مقامات دولتی ناامید شده و تأیید کردند که بدترین روزهای آنها در هشت سال گذشته بوده است. حتی افزایش 500 تنی نیز نمی تواند درمانی برای درد آنها باشد ، زیرا آنها معتقد بودند که این افزایش 50 درصدی در برابر این وضعیت تورم ، قیمت قطعات یدکی و قیمت لاستیک مشاهده نخواهد شد.

حجت الاسلام مهدی باقری نماینده زنجان و طارم در مجلس به تسنیم گفت: رانندگان تاکسی در هشت سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو شده اند و متأسفانه دولت توجه زیادی به تشکیلات آنها نداشته است.

وی ادامه داد: متأسفانه در اواسط دولت چتر حمایتی دولت برای تأمین اجتماعی در زمینه حمایت از بیمه آنها برداشته شد و رانندگان تاکسی مجبور شدند بدون یارانه دولتی و کاملاً رایگان بیمه کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس اظهار داشت: در همین راستا فردا سه شنبه 15 تیر جلسه ای با حضور مسئولان استانی با رانندگان تاکسی برگزار می شود و مشکلات آنها از جمله قیمت آنها نظارت شود

از سوی دیگر ، منصور مرادلو ، عضو شورای شهرداری زنجان و اولین عضو منتخب شورای ششم ، به تسنیم گفت: “متأسفانه رانندگان تاکسی در زنجان سرکوب شده اند در حالی که دولت در سال های اخیر حمایت خود را از این گروه کاهش داده است. . “

بیشتر بخوانید  محاکمه نتانیاهو به تعویق افتاد

وی با بیان اینکه وعده های دولت مبنی بر حمایت از رانندگان تاکسی محقق نشده است ، گفت: قطعاً مشکلات رانندگان تاکسی در شورای ششم به طور جدی بررسی می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید