مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نماینده مردم اهواز: ساخت تونل بهشت ​​آباد متوقف شده است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، عبدالله ایزد پناه سه شنبه شب در جلسه شورای اداری خوزستان در محل استانداری اظهار داشت: ساخت تونل بهشت ​​آباد تا زمان صدور مجوز زیست محیطی ادامه داشت اما مجمع نمایندگان استان با قاطعیت از این موضوع جلوگیری کردند.

وی افزود: نمایندگان خوزستان در تلاش هستند تا مشکلات استان را برطرف کنند ، زیرا همه ما در یک قایق نشسته ایم و همه باید در حل مشکلات کمک کنیم.

وی گفت: تاج و خشکسالی نیز تحت این شرایط ایجاد شد و این شرایط سختی را برای کشور به ویژه هاستان با دمای 50 درجه ایجاد کرد.

وی گفت: کمبود آب آشامیدنی و وقفه ها توسط نمایندگان به طور جدی کنترل می شود ، بنابراین پیش بینی می شود این منطقه توسط رهبران مسئول مدیریت شود تا فشار به حداقل برسد.

وی تأکید کرد: امروز مدیران باید مسئولیت پذیر عمل کنند و نباید آنها را تصور کنیم ، زیرا پایان کار دولت ترک کار است ، البته ما از تلاش ها و اقدامات همه کارمندان دولت و قطعاً همه مدیران و کارمندان علاقه مند به شرکت در هر موقعیتی هستند. “” ردن.

رئیس مجلس نمایندگان خوزستان گفت: در بحث آب حورالعظیم تنش هایی در آب وجود دارد و مشکلاتی وجود دارد که سازمان آب و برق باید این موضوع را مدیریت کند.

رئیس مجلس نمایندگان خوزستان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته توسط مجلس نمایندگان خوزستان برای اجرای فاز دوم پروژه 550،000 هکتار گفت: در بحث اجرای این پروژه ، وزارت نیرو در بدست آوردن مجوزهای آب برای بخشهای فاز دوم مشکل دارد. ما مجوز توزیع آب را برای بخشهای دیگر دریافت کرده ایم و در تلاش هستیم.

بیشتر بخوانید  تغییر مثبت در صنعت فولاد با کنفرانس ریخته‌گری

آب روان نیست یک هنر نیست

نماینده مردم اهواز ، باوی ، کارون و حمیدی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش آبرسانی در رودخانه ها ، توضیح داد: همه ما از مشکلات کمبود آب آگاه هستیم ، اما مدیران مسئول در این زمینه بدانید آب نگذارید ، این هنر برای مردم نیست. این مشکلات را به واسطه ها اطلاع دهید و از فضای رسانه ای برای این موضوع استفاده کنید.

معیتبا یوسفی گفت: کشاورزان باید اطمینان داشته باشند که در صورت عدم کشت ، جایگزینی برای آنها فراهم می شود.

وی اظهار داشت: کمیسیون مشترک تلاش کرده است تا در بحث وام ها کارهای خوبی برای خوزستان انجام دهد. امیدواریم این رویداد مشکلات استان در بخشهای مختلف را برطرف کند.

نماینده دیگر مردم اهواز ، باوی ، کارون و حمیدی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نمایندگان خوزستان برای راه اندازی آب در کره گفت: متر مکعب آب اما به دنبال جریان مداوم در رودخانه کره هستیم. .

سید کریم حسینی گفت: باید در کرخه جریان مداومی وجود داشته باشد تا پرورش دهندگان پایین دست و کشاورزان با مشکلی مواجه نشوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *