نماینده مردم استان ایلام: سفر وزیر بهداشت به ایلام باید لغو شود!


علی اکبر بسطامی وی امشب در مصاحبه با خبرگزاری فارس در ایلام ، در پاسخ به افتتاح ناقص بیمارستان 376 تختخوابی رازی واقع در منطقه بانه جو در ایلام در هفته آینده ، گفت: “ما به شدت مخالف چنین گشایش های چشمگیر و غیرقابل اطمینان هستیم و نه باشید تا اجازه دهید ذهن مردم بازی کند.

وی افزود: با توجه به مصاحبه و بازدید بازرس کل استان ، مطالب علمی و تخصصی منتشر شده در رسانه های عمومی ، صدور بیانیه های متعدد از نخبگان و حامیان استان و مدتی قبل از این پروژه ، من بازدید و به دنبال بودجه. بنابراین با اطمینان می توان گفت که بیمارستان رازی آماده بهره برداری نیست و در این شرایط افتتاح آن را به نفع استان و مردم نمی دانیم. بنابراین روز جمعه ، 8 مرداد طی یک تماس تلفنی با معاون وزیر ، درخواست لغو سفر وزیر بهداشت به استان ایلام در هفته آینده را دادم.

نماینده مردم استان ایلام با ابراز نگرانی از چنین رفتار عجولانه و غیرحرفه ای یادآور شد: مردم از همه چیز آگاه هستند ، برای رضای خدا کار می کنند. حالت خوبه آنها این ترفندها را درک می کنند و نیازی به آنها ندارند.

او وارد شد مجلس وی افزود: کاملاً واضح است که این پروژه به هیچ وجه آماده بهره برداری نیست ، بنابراین من تمام تلاش خود را می کنم تا از افتتاح تئاتری آن جلوگیری کنم.

بسطامی تاکید کرد: اگر وزیر بهداشت نیز سرسختانه قصد دارد مراسم رسمی عملیاتی را برگزار کند که مردم عزیز ، به ما اطلاع دهید که جای نگرانی نیست ، اگر خدا بخواهد ، در دولت جدید و با حضور وزیر جدید و با انگیزه سعی در تجهیز و ارائه امکانات مناسب متناسب با شأن مردم داریم که مردم در اسرع وقت شاهد کارهای واقعی این پروژه مهم در زمینه بهداشت و درمان در استان ایلام هستند.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 18 مرداد 1401

انتهای پیام / ۹۷۰۸۷۷


دیدگاهتان را بنویسید