نماینده مردم اراک: توک در آخرین لحظه سعی در ایجاد نارضایتی عمومی در کشور دارد – اخبار مرکزی – استان تسنیم نیوز


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اراکعلی اکبر کریمی ، ظهر امروز در نشست مشترک نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی با اعضای مجلس نمایندگان ، با اشاره به تلاش های جنبش انقلابی ، گفت: “آنها در کشور رأی دادند زیرا امروز علاوه بر برخی زیرساخت ها مشکلات موجود در سالهای گذشته ، این کشور باید مشکلات مردم ناشی از اقدامات اشتباه یا برخی از حذف ها را حل کند.

وی ادامه داد: امروز کشور در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد و عمده مشکلات ناشی از اقتصاد و معیشت مردم است ، مهمترین دلیل این امر تدبیر و امید دولت هشت ساله است.

کریمی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی مرغ و تخم مرغ مردم را خسته کرده است ، اگرچه جریانی را می بینیم که سعی دارد در آخرین لحظه نارضایتی اجتماعی ایجاد کرده و مردم را خسته و عصبانی کند که در روزهای اخیر به وضوح شاهد تعداد آنها هستیم. برق “

یکی از اعضای کمیته صنعت مجلس خاطرنشان کرد: “البته ، مسئله مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که دولت سیزدهم براساس آمار سالانه 30٪ رشد نقدینگی و تورم بالای 50-60٪ ، چه چیزی از دولت یازدهم و دوازدهم به ارث می برد. که باعث آزار افراد می شود دستاورد دولت فعلی قبل از دولت آینده است.

وی افزود: چگونه سیمان می تواند ناگهان گران شود یا اتصالات به طور ناگهانی رشد نمایی كنند؟ امروزه تقسیم طبقات موجود مردم را نگران کرده ، 700٪ مسکن یا 9 تا 8 برابر افزایش یافته است قیمت ارز و وضعیت شاخص بدبختی مشکلات خوبی را در کشور نشان نمی دهد که دولت بعدی با آن روبرو خواهد شد ، بنابراین همه ما باید با روحیه جهادی به میدان برویم و به دولت کمک کنیم و بدون هیچ چشم داشتی برای حل مشکلات حضور داشته باشیم ، از جمله به عنوان مثال آغاز انقلاب و دوران دفاع مقدس.

بیشتر بخوانید  یحیی لژیونر جذاب می خواهد

کریمی اظهار داشت: خوشبختانه تشکیل سه نیروی انقلابی فرصت بسیار ارزنده ای را برای انقلاب فراهم کرده است که باید به خوبی استفاده شود و اقدامات اساسی برای حل مشکلات مردم انجام شود که این امر مستلزم تلاش شبانه روزی و مجاهدت است.

وی افزود: امروز ناکارآمدی دولت فعلی به اوج خود رسیده است و این جریان حاکم دست از هیچ اقدامی برای جلب رضایت مردم و تثبیت اوضاع برنمی دارد ، همه خصوصیات نشان دهنده وجود شرایط دشوار و نیاز به قدرت و قدرت است. هم افزایی و امیدواریم که دولت آقای رئیسی با رویکرد انقلابی ، م effectiveثر ، مردمی ، توانمندساز و ضد فساد گامهای اساسی در جهت رفع مشکلات بردارد.

نماینده مردم اراک ، کمیجان و هونداب در مجلس خاطرنشان کرد: نباید تجربه تلخ گذشته را در استان مرکزی مجاز دانست ، زیرا استانداری هشت سال در خدمت افراد بی کفایت بوده و بنابراین فرصت ها باید به خوبی استفاده شود ، یک بدهی صد هزار میلیاردی و کسری بودجه ارثی دیگر این دولت در بودجه امسال است.

کریمی ادامه داد: خواسته های حقوق بشر باید با جدیت دنبال شود ، اما نباید انتظارات غیر معقول برای حل مشکلات یک شبه پرورش یابد ، امروز وضعیت کشور مانند جنگ احد است که نیاز به قدرت مردم برای کار و بسیج مردم دارد. چهره در کشور.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید