نماینده مجلس: رفع کمبود آب در خوزستان یکی از نگرانی های مهم دولت و سیستم است



مهدی روشنفکر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ، رفع کمبود آب را یک درخواست مشروع و جدی از مردم خونگرم و پاک خوزستان خواند و گفت:. “آنها در کنار مردم خوزستان خواهند ایستاد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی افزود: موضوع تنش آبی در بیشتر مناطق کشور به دلیل کمبود بارندگی در سال گذشته باعث شده است که بسیاری از مناطق در بخش آب برای مصرف از جمله آب آشامیدنی ، کشاورزی و صنعت مورد استفاده قرار گیرند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: چالش کمبود آب در استان خوزستان به دلیل وسعت ، جمعیت و آب و هوای گرم باعث شده است که هموطنان وفادار و خونگرم ما در این استان با مشکلات زیادی روبرو شوند و تقاضای آب کنید. طبیعی و صحیح است.

این روشنفکر ادامه داد: کمبود آب در خوزستان به وضوح قابل لمس است و طبیعی است که مردم برای زنده ماندن نگران آن باشند اما نوع تقاضا نباید به گونه ای باشد که توسط دشمن مورد سوused استفاده قرار گرفته و نظم عمومی را بر هم بزند. “

وی گفت: استان خوزستان نماد مقاومت و پایداری است و با رویارویی با دشمن به جنگ تحمیلی هشت ساله پایان داد و همراه با رشادت و رشادت سایر هموطنان ، هیچ خارجی اجازه تصرف یک اینچ از این سرزمین را نداشت.

نماینده شهرهای بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خوزستان باید باور کنند که مشکل کمبود آب از بحران های نظامی بدتر نیست و ملت ایران ملت جنگ تحمیلی است و به شما خواهد رسید تا زمانی که مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید  یک پیش‌بینی مهم از قیمت مسکن؛ بعد از انتخابات، مسکن گران می‌شود؟

این روشنفکر تأکید کرد: انتظار می رود دولت فعلی و منتخب با برنامه ریزی مناسب ذخیره و مدیریت آب در این استان اقدامات لازم را انجام دهد ، با توجه به اینکه در مرکز حوضه آبریز استان های همجوار است ، بنابراین ما این کار را انجام می دهیم شاهد چنین بحران هایی نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید