نماینده طبس در مجلس: استان خراسان جنوبی ظرفیت سرمایه گذاری در انرژی های جدید را دارد – اخبار خراسان جنوبی – اخبار استان های تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب طبس، حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگترین معدن ذغال سنگ طبس با حضور در TPP طبس اظهار داشت: شهر طبس در زمینه زغال سنگ بی نظیر است و باید از این فرصت ها برای تقویت اقتصاد طبس استفاده شود. کشور مورد استفاده قرار می گیرد و با برنامه ریزی مناسب به سمت تحقق سند چشم انداز برای توسعه سند انرژی ایران حرکت می کند.

وی از جلسات متعدد و تماس مکرر با مدیر اجرایی نیروگاه های حرارتی کشور و وزیر نیرو خبر داد و گفت: مبلغ 3 تریلیون جلد اعتبار در بودجه 1400 برای تکمیل TPP طبس و شرکت معدن ذغال سنگ را مدیریت خواهد کرد. مبلغ 30 میلیارد تن صرف توسعه شبکه آب و برق شهر در طبس می شود و البته این تأمین منابع انسانی با اولویت محلی شهر ، حوزه انتخابیه و استان نخواهد بود.

رئیس مجلس نمایندگان استان خراسان جنوبی ادامه داد: “من از وزیر نیرو تشکر می کنم که توجه ویژه ای به توسعه TPP طبس داشته و البته به دلیل توسعه انرژی های جدید در استان خراسان جنوبی و شهرهای غربی ، دولت آینده نیاز به توجه ویژه ای در این مورد دارد. “بودن.

وی افزود: علی رغم تلاش های صورت گرفته مشکلاتی در زمینه برق برای افراد ایجاد شده است و لازم است با استفاده از دانش دانشمندان ایرانی و با تکیه بر قدرت داخلی نظارت و پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی انجام شود ، قطعاً کمبودی نخواهیم دید . “ما در حال حرکت و تلاش برای توسعه زیرساخت ها هستیم و همه مقامات محلی در حرکت خواهند بود.

بیشتر بخوانید  بارش برف همه مقاطع تحصیلی همدان ار غیر حضوری کرد | +جزئیات

نصیرایی افزود: علی رغم همه فشارها ، حضور مردم در این عرصه به حضوری چشمگیر تبدیل شده و آنها تفكر موثری را انتخاب كرده اند. ما همچنین از دولت فعلی قدردانی می كنیم و امیدواریم كه دولت جدید با ارزیابی نقاط قوت و پیشرفت به سمت بهتر حرکت کند. نقاط ضعف. “آیت الله رئیسی مردی همان مردم است ، به ویژه برای خراسان جنوبی ، که آینده ای درخشان برای این استان ایجاد می کند.

یکی از اعضای شورای معدن استان خراسان جنوبی با تمجید از مقامات ارشد وزارت انرژی ، به ویژه مدیر اجرایی نیروگاه برق کشور ، اظهار داشت: طبق اعلامیه توسعه نیروگاه برق طبس ، باید تلاش کرد تا نیروگاه کار کند.

وی یادآور شد: طبق گفتگوهای قبلی ، توافق اولیه برای ارتقا برق از 650 مگاوات به 1300 مگاوات برای دستیابی به این اهمیت می تواند توسط بخش خصوصی ، از جمله بنیاد بركت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مورد استفاده قرار گیرد. “مذاکراتی انجام شده است که منجر به رضایت حضور در منطقه با مدیران ارشد این دو گروه بزرگ شده و آنها آمادگی خود را برای سرمایه گذاری اعلام کرده اند.

انتهای پیام / 257 / ح

دیدگاهتان را بنویسید