مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نماینده سلماس نایب قهرمان بسکتبال سه نفره در منطقه پنج کشور شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



اسماعیل نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صنعت سبز سلماس در دیدار پایانی مسابقات با نتیجه 16 بر 12 مغلوب آریانا تبریز شد و نایب قهرمان شد.

وی گفت: تیم بیرطانیه ارومیه نیز در جدول رده بندی مقابل شمس تبریز شکست خورد و چهارم شد.

رئیس شورای بسکتبال آذربایجان غربی ادامه داد: سه نماینده ارومیه ، صنعت سبز سلماس و برزین بوکان به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور داشتند. غیور اردبیل و ارومیه بیرطانیه در مرحله حذفی به فینال رسیدند.

نوری افزود: دو تیم بیرسانی از ارومیه و برزین بوکان نیز در گروه دوم قرار گرفتند.در دیدار رو در رو بیرسانی مقابل نماینده بوکان به برتری رسید. اردبیل و شمس تبریز از صعود به دور حذفی باز ماندند.

مسابقات بسکتبال سه نفره در پنج کشور میزبان تبریز با تیم هایی از آریانا تبریز ، صنعت سبز سلماس و اتحاد اردبیل در گروه اول و بیرسانه ارومیه ، برزین بوکان ، قیر اردبیل و شمس تبریز در گروه دوم بود.

تیم بیرتانیه در این مسابقات متشکل از ناصر عمری ، بهزاد ابراهیمی ، مهدی مهدی پور ، برهان میرزایی و سرپرستی احمد نوری ، صنعت سبز سلماس با آهنگسازی احسان مختارم ، سینا بیگ زاده ، مجیدوف مرزمانستوو و مرزبان برزین بوکان افشین محمد یوسفی ، سید هادی قریشی ، آرام کریمی ، منوچهر زمهران و رهبر ایوب سلیمانیان در این مسابقه شرکت کردند.

بیشتر بخوانید  هواپیمای عجیب و مرموزی که به جای آسمان سر از موزه درآورد!+ عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *