نمایشگاه تجهیزات اداری ارزان در تهران


نمایشگاه لوازم اداری 98

تشویق کننده: مدیرعامل اتحادیه فروشندگان مصالح اداری و تجهیزات مهندسی گفت: دو نمایشگاه پاییزه بوستان ولایت و حکیمیجه تهران از امروز آغاز می شود. وی گفت: در این نمایشگاه ها لوازم اداری حداقل 10 تا 15 درصد ارزانتر از قیمت بازار عرضه می شود. .

موسی فرزانیان در خصوص نمایشگاه پاییزه گفت: از امروز (یکشنبه) دو نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت و حکیمیجه تهران برگزار می شود، در حالی که طبق برنامه ریزی های انجام شده باید چهار نمایشگاه در تهران برگزار شود، اما به دلیل عدم استقبال مردمی. . فقط دو نمایشگاه برگزار می شود.

مدیرعامل انجمن صنفی بازرگانان مصالح اداری و مهندسی یادآور شد: در این دو نمایشگاه پس از افزایش چشمگیر قیمت کاغذ که به طور مستقیم بر قیمت نوت بوک تاثیر گذاشت، دفتر به صورت مستقیم به دولت عرضه می شود. ” نرخ”.

لوازم التحریر ارزان در نمایشگاه

فرزانیان ادامه داد: قیمت ادارات دولتی توسط سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده تعیین شده و نظارت قابل توجهی بر توزیع این اقلام خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت سایر اقلام اداری در این نمایشگاه برآورد می شود، گفت: بر قیمت و عرضه کالاها نظارت دقیقی می شود و قیمت های تعیین شده حداقل 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار خواهد بود.

واردات لوازم اداری ممنوع است

وی گفت: از سال گذشته واردات مداد و اقلام اساسی در بازار لوازم اداری ممنوع شد و از ابتدای سال جاری نیز برخورد قابل توجهی با محصولات قاچاق و وارداتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید  مجموعه جذاب متن و پیام تبریک آغاز زمستان برای دخترم

رئیس سازمان مهندسی و ملزومات اداری گفت: لوازم اداری اعم از خودکار، مداد، پاک کن و ماشین تراش، تولید داخل است و با توجه به وضعیت فعلی تولید، بیش از 50 درصد بازار را تامین می کند و این ظرفیت تولید در حال افزایش است. فروشندگان اتحاد. اتصال ..

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار با کمبود مداد رنگی خاص در طراحی و فعالیت های هنری مواجه است و در این راستا رایزنی هایی برای واردات این مدادهای خاص به کشور انجام شد.

فرزانیان با اشاره به اینکه با کاهش عرضه مداد رنگی، قیمت این محصول به شدت افزایش یافته است، گفت: در دو سال اخیر با پدیده قاچاق به شدت مواجه شده و تنها در دو ماه گذشته برخی اقلام از مرزها روبه رو شده است. استفاده نادرست از برخی از برندهای معروف جهانی لوازم اداری در بازارها و بادی ها.

رئیس اتحادیه نویسندگان و فروشندگان نرم افزار گفت: در حال حاضر بازار در توزیع کالاهای مصرفی در مهرماه کم نیست.

اظهارات فرزانیان مبنی بر اینکه به طور جدی به قاچاق مشغول است در حالی که انواع دفاتر خارجی در بازار دیده و خرید و فروش می شود.


دیدگاهتان را بنویسید