مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نمایشگاه بیست و ششم نفت، گاز و پتروشیمی، فرصتی ویژه برای ارتباط فجر انرژی با تولیدکنندگان داخلی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز، یکی از ویژگی های ارائه کالا و خدمات در فایر، روش ابتکاری تست سیستماتیک و جامع است. این روش به عنوان “سیستم مدیریت ارتباط با تامین کننده” شناخته می شود. در طول سالیان متمادی کار (مرحله اول از سال 1993 و فاز دوم از سال 1998) از نظر شفافیت، سرعت عمل و به حداقل رساندن مشارکت افراد در فرآیند تدارکات مورد تحسین تامین کنندگان قرار گرفت.

به مناسبت بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز در نمایشگاه بین المللی تهران، فرصتی برای برگزاری نشست حضوری و گفتگو با تامین کنندگان و پرسش و پاسخ آنها فراهم شد و کارشناسان فجر از این فرصت استفاده کردند و از نزدیک به گفتگو پرداختند. افزایش شفافیت و کارایی ارتباطات فراگیرتر. .

در نمایشگاه بین المللی که پس از سقوط بیماری ویروسی ناشی از کووید 19 با استقبال خوب شرکت های داخلی مواجه شد. مدیرکل و اعضای هیات مدیره رایزنی هایی را در غرفه های متعدد تولیدکنندگان داخلی به منظور افزایش همکاری ها آغاز کرده اند. در این جلسات، علاوه بر اشاره به حمایت مستمر دهه مبارک فجر از شرکت های تولید کننده دانش بنیان داخلی، بر لزوم افزایش کیفیت قطعات و لوازم خانگی و همچنین رفع موانع احتمالی در زنجیره تامین تجهیزات انرژی فجر تاکید شد. .

برگزاری جلسات و جلسات کاری به منظور ادامه همکاری پس از برپایی نمایشگاه نیز مورد اشاره قرار گرفت.

گفتنی است به منظور افزایش سطح همکاری و کشف استعدادهای جدید در شرکت های تولید داخل، جمعی از کارشناسان و مهندسان آتش نشانی به نمایشگاه اعزام شدند که موفق به بحث و بررسی و کشف فرصت های تجاری جدید برای کمک به زنجیره تامین شدند. . .

بیشتر بخوانید  یکهزار و ۳۰۰ نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی سمنان شرکت داده می‌شوند

روابط عمومی شرکت انرژی خلیج فارس آتش نشانی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *