نمایشگاه انفرادی «آبادی»؛ تامل بر زندگی روستایی در گالری نیان تهران | هاجر رهگذر


نمایشگاه انفرادی «آبادی» با آثاری از هنرمند جوان و خلاق، هاجر رهگذر، از روز جمعه، ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ در گالری نیان در تهران افتتاح شد. این نمایشگاه با عنوان انگلیسی “Hamlet” که به معنای “دهکده‌ای کوچک، معمولاً بدون کلیسا” است، به نمایش آثاری می‌پردازد که با رویکردی هنری به مفاهیم روستا و زندگی در دهکده‌های کوچک پرداخته و دیدگاه خاص هنرمند را از این فضاها به تصویر می‌کشد.

این نمایشگاه فرصتی است تا علاقه‌مندان به هنر معاصر با سبک و نگاه متفاوت این هنرمند آشنا شوند. آثار هاجر رهگذر با استفاده از ترکیب رنگ‌های ملایم و مناظر طبیعت به نوعی حس نوستالژی از زندگی در مناطق روستایی و آرامش حاصل از آن را القا می‌کند.

نمایشگاه «آبادی» از روز افتتاحیه که از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود، برای بازدید عموم قابل مشاهده خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند تا روز دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در روزهای عادی از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند. لازم به ذکر است که گالری نیان روزهای شنبه تعطیل بوده و بازدید در این روز امکان‌پذیر نیست.

این گالری در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن‌بست ابهری، پلاک ۵ واقع شده و محیطی آرام و دلنشین برای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی فراهم آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۸۱۳۹۷۶ و ۰۲۱۸۸۸۱۳۹۷۷ تماس حاصل فرمایید.

 

بیشتر بخوانید  حکایت پندآموز ۳ سوال | حکایت خواندنی سلطان و وزیر

دیدگاهتان را بنویسید