نماز شب اول رجب لیله الرغائب





نماز شب اول رجب لیلة الرغائبه شات شب لیلة الرغیبه برای استاتوس واتس اپ 1400 – ایران چطور






نماز شب اول رجب لیلة الرغائبه عکس شبانه لیلة الرغائب برای استاتوس واتس اپ 1400 اقدام روزانه لیلة الرغائب | یک شبه در کلیدهای سایت کار می کند: آیا لیله الرغائب معتبر است؟ سندیت لیله الرغایب | دعای ویژه شب لیلة الرغائب: اعمال شب لیلة الرغائب نای وب سایت: شب آرزوها کیست 1400 شب آرزوها 1400 است امشب شب آرزوها است شب مناجات چیست؟ شب آرزوها رجب؟

«لیله الرغائب» عنوان اولین شب جمعه ماه رجب است که در روایات متعددی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) به آن اشاره شده است. مثلاً امام در این باره فرمودند:اولین شب جمعه ماه رجب را از دست ندهید. زیرا شبی است که فرشتگان آن را «لیله الرغائب» می نامند.

و اما عمل لیلة الرغائب در مفاتیح این شب، رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم اعمال آن را به این صورت بیان فرمود: دوازده رکعت نماز (هر دو رکعت) بخوان. ). عتص به یک سلام) و در هر رکعت او یک مرتبه سوره حمد و سه مرتبه انا انزلنا و دوازده مرتبه کول الله احد می خوانی. (اطلاعات عمومی کلیدهای جدید، ص 636)

در معناى «رغائب»، آنچه در اذهان عموم مردم نادرست است «ليلة الرؤيا» است; اما معنایی که می توان برای آن قائل شد خواست خداوند برای بخشش بندگانش است. چنانکه در فرهنگ حروف الفبا آمده است: الراغیب و جمع آن رغائب که مؤنث از کلمه «الرغیب» است به معنای «عمل نیک، سرشار از آمرزش» است. (فرهنگ ابجدی، ص 436) یا راغب به قول خودش می گوید: الرغیبیب یعنی بخشش.

بیشتر بخوانید  دومین ناکامی حفاری در فصل جدید لیگ برتر فوتسال





خطا: محتوا محافظت شده است!!