نماز جمعه توطئه های دشمن را خنثی می کند


به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین ، امام موقت ورامین از روز جمعه ، هوات الاسلام سید محسن محمودی ، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و سایر نمازگزاران به تقوا گفت: ما در دهه ولایت هستیم و امامت قربان عید قربان به ما هدیه داده شد و شامل موارد مهم بسیاری در تاریخ اسلام و تشیع است که هر یک باید جدی گرفته شود.

وی با تأکید بر اهمیت عید غدیر گفت: تزئین خیابان ها و معابر که بخشی از آنها به مسئولان و ادارات شهرستان به ویژه شهرداری و برخی دیگر به اصناف و مشاغل و برخی دیگر به افراد و خانه هایی قابل نصب برمی گردد. با پرچم و پوستر. “در جهت استان مداری حرکت کنید.

امام موقت جمعه از ورامین با بیان اینکه توزیع نان صلواتی در روز عید غدیر نیز قابل قبول است ، ادامه داد: در همین راستا تلاش های جدی برای برگزاری مجالس جهاد در مساجد و هیئت های مذهبی انجام شده است و توصیه می شود ما همه تصمیم می گیرند. روز غدیر برای ناهار. “یا ما هر غذایی درست می کنیم و به بعضی از همسایگان ، به ویژه فقرا و محرومان می دهیم.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه 25 آگوست روز نماز جمعه است ، افزود: نماز جمعه یک کار فداکاری سیاسی است به نام سر قرآن و فضیلت آن به حدی است که گفتند حج نماز جمعه است فقیر و نیازمند. و پس از پیروزی. “انقلاب 5 اوت 1958 به دستور امام خمینی (ره) اولین نماز جمعه به امام آیت الله طالقانی اقامه و این سنت الهی تثبیت شده است و نماز جمعه ستون فقرات توطئه های دشمن در بسیاری از نقاط انقلاب بوده است ، بنابراین همه موظف به تشدید نماز جمعه هستند.

بیشتر بخوانید  6/99 درصد ماینرها از ماسک استفاده می کنند

وی ادامه داد: “مردم و وزرا به عنوان یک وظیفه شرعی و انقلابی باید به نماز جمعه توجه کنند و جای تعجب است که شخصی مسئولیت آن را به عهده دارد.” نظام اسلامی اما او از نماز جمعه و اقامه نماز در جماعات اطلاعی ندارد و برخی از مسئولان علاقه و مشغول نماز جمعه نیستند و این از نظر اسلامی و اعتقادی به هیچ وجه قابل قبول و توجیه نیست.

امام موقت از ورامین در روز جمعه با بیان اینکه وقایع اخیر در برخی از مناطق کشور ، به ویژه خوزستان واقعاً دردناک است ، گفت: از طرف دیگر ، این امر از این نظر شگفت آور است که ساکنان عزیز سیستان و مردم مقاوم خوزستان با کمبود آب و مزارع و حیوانات آنها روبرو است ما این ضایعه را به مردم عزیز و صبور خوزستان تسلیت می گوییم ، اما آنچه شگفت آور است درد بدون درد برخی مقامات است که اخراج نشده اند ، توبیخ نشده اند و یا افکار عمومی به موقع توجیه نمی شوند . زشتی ها ، تاریخ ایران و انقلاب اقدامات زشت برخی مدیران را در این دوره ها و این آشوب های شدید و آسیب رساندن به اعتبار نظام اسلامی و جان و مال مردم فراموش نمی کند و اکنون مسئله آب خوزستان مطرح نخواهد شد. با آب زمزم پاک شد.

حجت الاسلام محمودی افزود: در حالی که برخی از عناصر اصلاحات بیانیه می دهند ، توئیت می فرستند و از مردم محافظت می کنند ، آنها باید به مردم پاسخ دهند ، دولت سالهاست که چه می کند ، فقط با چه کاری انجام می دهد به جلو بدو آنها می خواهند توپ را به زمین بیندازند ، از طرف دیگر ، مانند شورش های قبلی رسانه های مزدور اسرائیلی ، اسرائیلی و سعودی ، آنها تیراندازی کردند و کشتند و با احساسات مردم بازی کردند و در همین حین محافظان امنیتی گران به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید  حرفهای جنجالی خیابانی درباره تیم ملی

وی گفت: مدیرانی که در این مسئله نقش داشتند و عامل این جنایات و آشوب ها بودند باید به محاکمه کشیده شوند. مردم عزیز خوزستان که به دقت صفوف خود را از این موضوع جدا کرده اند ، مراقب باشید ، سنگر خوزستان به شدت از انقلاب دفاع می کند و معطر به عطر و بوی شهدا و این مردم صبور از مزدوران خود است استکبار ایالات متحده ، اسرائیل و عربستان سعودی امروز مزدور هستند و در فضای مجازی و رسانه ای با جمهوری اسلامی جنگیده اند و منافقان جیره خوار مستکبر می دانند که پیشینیان مرگ آنها را دیده اند ، اما جمهوری اسلامی هنوز در این زمینه پیشتاز است. .

انتهای پیام / 67037


دیدگاهتان را بنویسید