نقش کلیدی پرسنل در رضایت مشتریان و هم‌افزایی سازمانی



در گردهمایی سراسری روسای شعب بانک آینده، دکتر محمد فطانت مدیرعامل بانک با اشاره به تقویت انگیزه، امید، نشاط و محیطی پویا برای کلیه همکاران و مراجعین اظهار داشت: در این راستا می توان به تقویت انگیزه، امید، نشاط و ایجاد محیطی پویا اشاره کرد.

وی نقش هر یک از کارکنان در بخشی را که در آن وظایف خود را انجام می دهد، بدون توجه به نقش فردی خود، جایگاه سازمانی بسیار مهمی دانست و ابراز امیدواری کرد که این پست کلیدی منجر به همدلی و همدلی بیشتر و گسترش آن در تمامی سطوح سازمانی شود. و مشتریان .خدمات و تعالی بهتر.

مدیرعامل بانک آینده با ابراز قدردانی از زحمات پیشینیان، جانشینان و معتمدین خود، گفت: با استعانت از خداوند متعال و تلاش مجموعه توانسته ایم بانک را در مدت بسیار کوتاهی به جایگاه بسیار بالایی برسانیم. “

بیشتر بخوانید  بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور | افزایش نسبی دما در بیشتر استان‌ها | هشدار هواشناسی به این استانها

دیدگاهتان را بنویسید