نقش و نگارهای ناطق نوری و سید محمد خاتمی در کتاب خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ، در خاطرات خود در تاریخ 17 دسامبر 1997 ، جلسه ای دو ساعته با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناته نوری را شرح داد. در این خاطرات که برگرفته از کتاب “انتقال قدرت” است ، آمده است:

“من تا عصر مطالعه کردم. خبرنامه ها ، اخبار ، تصمیمات حج و تاریخ همراهان غار ، همراه با تاریخ هفت افسانه ، که برخی می خواهند آن را برابر کنند.

افطار ، آقای ناطق نوری ، رئیس مجلس ، در خانه مهمان من بود. دو ساعت با هم در مورد مسائل مهم کشور ، مشکلات بودجه در سال آینده ، که در واقع به طور قابل توجهی به ساخت و ساز و توسعه کمک نمی کند و منجر به رکود و بیکاری می شود ، و همچنین مشکلات رهبری ، که با برخورد دفتر آنها و برخی تصمیمات ، ایجاد فاصله آنها را از یک فرد متوسط [اقشار متوسط] و افکار عمومی در حال رخ دادن است و ولایت فقیه عملاً به خطر می افتد و ما در مورد مشکلات انتخابات آینده مجلس ششم صحبت کردیم ، که با سیاست فعلی در مورد افکار عمومی نسبت به رهبری و نظام نیست.

برای درمان ، پیشنهاد شد سیاستی دنبال شود که دارای رأی متوسطی باشد و احتمالاً با تدوین برنامه ای برای محافظت از توسعه ساخت و ساز ، اندیشه های مدیریت ، نیروهای باهوش و م attractثر را به خود جلب کند.

آقای ناطق گفت كه امروز در پارلمان ، در مقابل نمایندگانی كه برای حمایت از رئیس جمهور امضا جمع می كردند ، گروه دیگری از نمایندگان در حال جمع آوری امضا برای تأیید نظرات رهبری علیه آمریكا بودند كه می تواند منجر به خاموش شدن هر دو شود.

بیشتر بخوانید  ثبت نام محصولات ایران خودرو آغاز شد

وی گفت که آقای حسینی ، نماینده تایباد ، مسئول دریافت امضای حمایت است. اگرچه او از گروه آقای ناطق است ، اما آقای ناطق به او گفت كه دنبال نكرد. وی گفت به دلیل شکایت از برخی ، قصد ندارد در انتخابات آینده مجلس ششم شرکت کند.

“گزارش شده است که رهبری بنیاد فردا جمعه نماز را اقامه می کند و قصد دارد ضمن حفظ منزلت آقای خاتمی ، با ایالات متحده و موضوع مذاکرات و روابط با ایالات متحده برخورد جدی داشته باشد.”

۲۷۲۱۵

دیدگاهتان را بنویسید