نقش جوانان در ایجاد محتوای ارزشمند – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



محمد گل محمدی ، عضو هیئت رئیسه کمیته های مجمع جوانان استان تهران در گفتگو با گزارشگر بیشتروی در تشریح فعالیت گروه های جوانان در فضای مجازی گفت: بالاخره گیری ویروس کرونا کسب و کارها وارد فضای مجازی شده اند ، اعتماد ایجاد کرده و مشاغل آسیب دیده را احیا کرده اند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی برای بسیاری از جوانان شغل ایجاد کرده است ، افزود: در حال حاضر 85 درصد از مشاغل مجازی در برنامه اینستاگرام قرار دارد و بسیاری از جوانان در شرایط اقتصادی کنونی موفق شده اند با فعالیت های م workثر کار خود را شروع کرده و درآمدزایی کنند. . در این برنامه گنجانده شده اند.

گل محمدی در تشریح آمار سایر برنامه ها گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد 7 درصدی مشاغل آنلاین و اینترنتی و از این نظر 53 درصد مشاغل در برنامه بودیم. واتساپ، 43٪ در تلگرام ، 8٪ در صورت یک کتاب، 5 درصد در سوروس و 3 درصد در ایتا و بله.

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های مجمع جوانان استان تهران گفت: این آمارها نشان می دهد که برنامه های داخلی توسعه تجارت مجازی هنوز تدوین نشده و زیر ساخت آنچه را که نیاز دارید به طور کامل نداشته باشید.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از برنامه های ملی محل کار برای استفاده از ظرفیت داخلی باید انجام شود ، گفت: اگر می خواهیم استفاده از برنامه های خارجی و بومی سازی را کاهش دهیم ، باید بتوانیم برنامه های داخلی را ارتقا دهیم و بگذاریم به رتبه یک برسد. .

بیشتر بخوانید  قیمت روز محصولات سایپا و ایران خودرو / گران ترین و ارزان ترین قیمت خودرو چند؟

گل محمدی در خصوص آسیب های اجتماعی فضای مجازی تاکید کرد: اپلیکیشن اینستاگرام در ارائه محتوای نامناسب رتبه اول را دارد و متأسفانه هیچ فردی در این زمینه مسئولیتی ندارد. ما چاره ای جز فرهنگ سازی برای مقابله با این آسیب نداریم.

وی با اشاره به نیاز به سواد رسانه ای گفت: متأسفانه در خانواده های ما سواد رسانه ای و سبد فرهنگی وجود ندارد و اگر بتوانیم این موضوع را از طریق نهادهای آموزشی و فرهنگی وارد فضای خانواده کنیم آسیب های ناشی از فضای مجازی کاهش می یابد. . “

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های مجمع جوانان در تهران افزود: “این مهارت را می توان توسط کارشناسان و سازمان های مردم نهاد به ویژه سازمان های جوان غیردولتی که پل ارتباطی بین دولت و مردم. “

گل محمدی با اشاره به فعالیت تشکل های جوانان تاکید کرد: از زمان تأسیس سازمان های مردم نهاد جوانان ، کارهای خوبی در زمینه تولید محتوا انجام شده است. به عنوان مثال ، در زمینه ازدواج ، پیشگیری ویروس کرونا، طلاق و آسیب های اجتماعی ، از جمله محتوا جنبش گرافیک ، تولید فیلم و غیره به فضای مجازی تزریق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید