نقد کتاب “فرهنگ مردم شیراز در دوره سعدی و حافظ”



ایسنا / فارس سی و یکمین نشست یادبود مرکز یادبود کرسی تحقیق حافظ به بررسی و نقد کتاب فرهنگ مردم شیراز در دوره سعدی و حافظ اختصاص داشت.

سیصدمین نشست یادبود بررسی و نقد و بررسی کتاب “فرهنگ مردم شیراز در دوره سعدی و حافظ” عصر روز 27 تیر با حضور علاقمندان به فرهنگ و ادبیات ایران و شیراز.

به گزارش ایسنا ، در این نشست که با حضور نویسندگان کتاب “فرهنگ مردم شیراز در دوره سعدی و حافظ” برگزار می شود ، دکتر محمدرضا سرفی ، استاد دانشگاه کرمان به عنوان خوب – یک نام معروف در زمینه تحقیقات فرهنگ عامه و دکتر فهیمه حیدری ، محقق ، مقاله سخنرانی خواهد کرد.

این نوشته زاویه ای از فرهنگ مردم شیراز در قرن هفتم و هشتم است و توسط دکتر فرزانه معینی ، دکتر مدینه کرمی ، دکتر انسیه هاشمی قلاتی و دکتر ابراهیم اکبری نوشته شده است.

کتاب “فرهنگ مردم شیراز در دوره سعدی و حافظ” یکی از کتابهای مجموعه یازده جلدی “دو قرن گفتار” است که در سال 1398 به سردبیری دکتر کاووس حسنولی چاپ و به عنوان برگزیده شده است. بهترین اثر در 25 جایزه کتاب سال در اصفهان. ، انتخاب و ارائه شده است.

به گزارش ایسنا ، جلسات علمی مجازی مرکز حافظه صندلی حافظ پژوهشی ، با همکاری اداره کل فرهنگ و رهنمودهای اسلامی فارس ، گروه فرهنگ و مرکز مطالعات زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز ، بر اساس فضای مجازی در صفحه آدرس رسمی مرکز حافظه به آدرسhafezstudiescenter و آپارات در https://www.aparat.com/farhangi.shirazu/live در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید  خطوط قرمز مسکو را نمی‌پذیریم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید