نقد و بررسی فیلم ابر


به گزارش سلام نو، ابلاک تحت تاثیر جنبش MeToo بود و داستان زنی در حاشیه را روایت می کرد که مدام مورد تهدید و حمله مستقیم و غیرمستقیم مردی به ظاهر خیرخواه قرار می گرفت، اما او نیز مانند اکثر زنان ایرانی این کار را انجام داد. او تسلیم اشتباهاتش نمی شود و سعی می کند زندگی را ایمن کند.

علاقه مخاطبان ایرانی به نسخه های فعلی که در ابلاک می آید یکی از عوامل اصلی موفقیت مخاطبان است.
حضور دو بازیگر جوان داغ الناز شاکردوست-هوتن شکیب در نقش های اصلی فیلم و بهرام رادان بازیگری که در سال های اخیر در تولید و پخش فیلم های سینمایی فعال بوده است، از عوامل خوش شانسی این امر است. فیلم مخاطب هم شاکردوست و هم شکیبا قبلاً توانایی‌های خود را در فیلم‌ها و کارهای تلویزیونی نشان داده‌اند و حالا به زوجی تبدیل شده‌اند که در صحنه‌های مقابل هم به خوبی به یکدیگر کمک می‌کنند و در نتیجه مخاطب به دنبال آن‌ها است.

این دو بازیگر در زمان اکران بیشتر از پروژه های خود – چه در سطح جشنواره و چه در سطح ملی – برخوردار هستند و در اکران عمومی فیلم هایشان که مخاطبان به خاطر تصویر محبوبشان دوست داشتند، شانسی برای حضور ندارند.
آبلاک بازیگرانی مانند گیتی معینی و مهران احمدی دارد که همگی برای کاراکترهایشان وقت می گذارند.

فیلم آبلک توسط موسسه بانو فیلم به سرپرستی علی اسدزاده پخش شد. اسدزاده در تلاش است چند فیلم سینمایی را اکران کند و حداکثر قدرت را برای فروش فیلم هایش بدهد. از تخصیص تعداد مناسب سالن‌ها و نمایش‌ها گرفته تا طراحی تبلیغات ویژه برای هر فیلم – بر اساس ژانر – باعث می‌شود آثار او به طور کلی سطح مخاطب استانداردی را تجربه کنند. در بانوفیلم نوروزی امسال «سگ بند» که یکی از دو فیلم پرفروش سال سینمای ایران است به نمایش درآمد و حالا با یک ملودرام کاملا جدی با کمیک های مینیمالیستی به نام بار دیگر توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. آبلاک.

بیشتر بخوانید  شناسایی 2 میلیون و 200 هزار مؤدی جدید / فرار مالیاتی 600 هزار شرکت!

تهیه کننده و کارگردان ابلیک زوج متاهل محمد حسین قاسمی و نرگس آبیار هستند که اکثراً در پشت صحنه و با یک تیم کار می کنند و این کار گروهی در دراز مدت منجر به ارتقای پشت صحنه و کیفیت کار می شود. .

آبلاک از منظر بصری داستان خود را در پلان های حاشیه ای می گذراند و اگرچه این موتیف در سال های اخیر بارها در فیلم ها و سریال های دیگر دیده شده است، اما ارتباط آن با داستان اسطوره توانسته از رکود حاکم بر آثار مشابه بکاهد. و شرایطی را فراهم کند تا مخاطب فیلم را تا آخر دنبال کند تا پایان داستان را دنبال کند.

اگر آبلاک بفروشد محصول عوامل زیادی از جمله تیم سازنده، بازیگران و در نهایت پخش خوب است و این عوامل دست به دست هم دادند تا فیلم موفق شود.

نویسنده: مهدی کشاورز باقریت

<п>اعلامیه نقد فیلم ابری اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید