نقد و بررسی سبک جوکر سیامک انصاری!


به نظر شما بهترین شرکت کننده جوکر تا کنون چه کسی بوده است؟


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

وقتی خودمان را مقابل دوربین خودمان می‌بینیم، داستان معمولی اینکه چه بپوشیم کمی متفاوت می‌شود. لباسی که انتخاب می کنیم باید خود واقعی ما را نشان دهد. سیامک انصاری در انتخاب پوشش متناسب با فضای رئالیستی جوکر نیز همین اصل را دارد و او سبک کژوال را انتخاب کرد.


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

سیامک انصاری ساده ترین سبک لباس را انتخاب کرده است که ترکیبی از پیراهن مردانه، تیشرت یقه خدمه و شلوار جین است که راحت، صمیمی و البته کژوال است. حالا، چه این سبک پوشش متعلق به خودش باشد، چه به انتخاب خودش، نگاهی اجمالی به سبک پوشش سایمون کاول دارد، یا حتی از هیتوشی ماتسوموتو، مدل ژاپنی ارائه دهنده جوکر الهام گرفته است.


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

سیامک انصاری در فصل اول یک پیراهن کتان آبی تیره را با یک تی شرت یقه خدمه سفید ترکیب کرد و انتخاب رنگ با توجه به شرایط عکسبرداری و فرم بدن مناسب بود. این سبک او را قد بلند کرد. اما چرا؟


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

استایل او در فصل اول نشان می‌داد که مجری از تضاد رنگ روی جلد، قدش را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. وقتی صحبت از اجرا در تلویزیون و مواجهه با نور و دوربین می شود، ناهماهنگی طیف تاریک قابل مشاهده است، اما رنگ های مختلف آبی تیره و مشکی به دلیل بازتاب نور است. در نتیجه یکی از آنها بلوند یا حتی زنگ زده به نظر می رسد. درست مثل شلوار کم رنگ سیامک انصاری.


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

تی شرت یقه گرد سفید که تا دو فصل آینده جای خود را در مدل لباس سیامک انصاری حفظ کرد، انتخاب هوشمندانه ای است، زیرا مختصات کافی برای تیپ ساده و صمیمی و در سایز محدودی دارد که از آن بیرون می آید. لباس Zend روشنایی قابل قبولی برای دوربین دارد.

بیشتر بخوانید  زمان پخش ، داستان و بازیگران نقش خاک


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

انصاری در فصل دوم از همان سبک پوشش قبلی پیروی کرد اما این بار تضاد رنگی ایجاد کرد. بالاتنه انصاری بزرگتر از پایین تنه است و انتخاب رنگ روشن برای پیراهن و رنگ تیره برای شلوار. این تفاوت در اندازه باعث پررنگ‌تر شدن آن می‌شود و بهتر است رنگ‌های متضاد را انتخاب کنید.


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

رنگ های روشن بدن را بزرگتر نشان می دهند زیرا پایین تر است و کارشناسان مد به افراد کوتاه قد توصیه می کنند که رنگ های تیره را برای قسمت پایین بدن انتخاب کنند. پس طبق این قانون انتخاب رنگ او کاملا مناسب بوده است. حال سوال اینجاست که انتخاب صحیح چیست؟ در برنامه جوکر سیامک انصاری اغلب با قاب بسته جلوی دوربین نشسته است، بنابراین کاملا مشخص است که کدام انتخاب در اولویت است.


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

جوکر انصاری در فصل جدید با یک کت چرمی مشکی کوتاه، شلوار مشکی و البته تی شرت سفید همیشگی جلوی دوربین ها ظاهر شد. تغییری که پس از سبک پوشش مشابه در دو فصل اخیر کاملاً قابل مشاهده است، انتخاب کت چرم است که این بار بر غیررسمی بودن ظاهر تأکید داشت.


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری

ژاکت چرمی و مناسبی که او انتخاب کرده، ممکن است راحتی و آزادی پیراهن‌های گشاد مردانه را از بین ببرد، اما یادآور قاعده‌ای است که می‌گوید بد نیست به عنوان مجری کمی اتو کنید. حالا بالاخره کدام استایل برایش جذاب تر است تا فصل بعد باقی می ماند.


بازیگر ایرانی / سیامک انصاری


دیدگاهتان را بنویسید