مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان در باشگاه های استان مارکاسی معرفی شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



فاطمه ربیعی در گفتگو با گزارشگر بیشتر، اعلام شد: مسابقات تیراندازی با کمان برای قهرمانی و انتخاب باشگاه های استان مرکزی در اراک برگزار شد تا نفرات برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در هر دو رده سنی پسر و نوجوان در 2 بخش دختر و پسر شناخته شوند.

وی افزود: مسابقات با حضور 28 رقبا از اراک ، شازند ، خمین ، دلیجان و مهاجران در 2 بخش ریکرو و ترکیب پیگیری شد که سرانجام ، از طریق ریکرو خانم ها رنج کشیدن شجاعی موفق به کسب مقام اول در ترکیب زنان ، همچنین سارا جلالی ، بر روی سکوی اول ، سارا ایستادند مگان وی نایب قهرمان شد سلام محمدی در رده سوم قرار گرفت.

وی افزود: سی ترکیب آقایان دانیل یوسفی و شایان گزنوی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند. که در ریکرو آقایان هم امیر محمد هستند حیرحسینی با کسب عنوان قهرمانی ، محمد مبین ربیعی دوم شد و محمد طاهر جعفری سوم شد.

خاخام ادامه داد: ج ریکرو آقایان پایگاه علی پیشوار، رضا پیشوار و حسین خسروی به ترتیب عناوین اول و سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه سه نفر اول این مسابقات در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کنند ، افزود: مهرانگیز حسین آبادی ، زاهده رضایی ، عماد کمرهایی و آرش گاسمی نیز قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.

نایب رئیس هیئت مدیره تیر و کمان استان مرکزی خاطرنشان کرد: این شورا پیشنهاد میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و نونهالان را قبل از فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام کرد و امیدواریم این میزبان مورد تأیید فدراسیون قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  افزایش تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا

گفتنی است این مسابقات با رعایت کامل پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی زیر نظر هیئت تیراندازی با کمان در استان مرکزی برگزار شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *