نفت به این دو دلیل بالا رفته است!


مجله تشویقی چرا قیمت نفت افزایش یافته است؟ به گزارش رویترز، قیمت نفت که در روز جمعه حدود 3 درصد جهش کرد، در ساعات کاری معاملات امروز به افزایش خود ادامه داد. چشم انداز کاهش عرضه نفت در آینده، امید به توافق تجاری بین ایالات متحده و چین قیمت ها را افزایش داده است.

قیمت پیش خرید هر بشکه تا ساعت 7:07 به وقت تهران نفت خام برنت قیمت مرجع بین المللی نفت در دریای شمال با 8 سنت معادل 0.18 درصد افزایش به 62.83 دلار رسید. قیمت خرید هر بشکه نفت خام نیمه سنگین تگزاس در آمریکای غربی، VTI با 3 سنت یا 0.5 درصد افزایش به 55.29 دلار رسید.

این در حالی است که هر دو شاخص نفت در پایان معاملات روز جمعه با بالاترین قیمت از 19 و 21 نوامبر بسته شدند.

این بانک در یادداشتی تحقیقاتی اعلام کرد: به دلیل همزمانی اخبار مربوط به اختلالات عرضه با کاهش نگرانی ها در مورد کندی رشد اقتصاد جهانی، قیمت نفت در حال افزایش است.

تحریم های ایالات متحده فشار بر ونزوئلا، تولیدکننده بزرگ نفت را افزایش داده است. تحریم ها معاملات بانکی را برای دریافت پول برای صادرات نفت با مشکل مواجه می کند. داده های اوپک همچنین نشان داد که تولید این گروه در ژانویه حداکثر تا دو سال کاهش یافته است. با این حال، کاهش تولید روسیه بسیار کمتر از حد انتظار بود.


بیشتر بخوانید:

قیمت طلا و سکه 23 بهمن 1396


اگر این مقاله را مفید می دانید، با لایک و اشتراک گذاری آن از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقالات خود را از طریق قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

بیشتر بخوانید  رکود بازار خودرو در شب عید


دیدگاهتان را بنویسید