مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نظرات و تصاویر هتل استقلال تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



تهران پایتخت ایران است و روزانه افراد زیادی برای انجام کارهای مختلف، قدم به این شهر می‌گذارند. بسیاری از سرمایه‌گذاران برای آسایش بیشتر مسافران، هتل‌های زیادی در این شهر ساخته‌اند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. یکی از مجلل‌ترین هتل‌هایی که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید، هتل پارسیان استقلال است. اگر این هتل را برای اقامت در تهران انتخاب کرده‌اید، تا پایان مطلب همراه ما باشید. درادامه به معرفی این هتل مجلل و بررسی نظرات مسافران درباره آن می‌پردازیم.


هتل لوکس استقلال


هتل لوکس استقلال بزرگ‌ترین هتل در تهران محسوب می‌شود و سال 1341 در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع کار خود را آغاز کرد. این هتل درگذشته رویال هیلتون نام داشت؛ اما چند سال پیش، امتیاز آن به گروه هتلداری پارسیان واگذار شد و این گروه، نام استقلال را برای آن انتخاب کرد. هتل استقلال در موقعیتی عالی واقع شده و دسترسی آسان برای رسیدن به زیباترین خیابان‌ پایتخت و بزرگترین خیابان خاورمیانه، یعنی ولیعصر را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.


این خیابان از اهمیت زیادی برخوردار است و بسیاری از گردشگران ساعاتی را به گشت‌زنی در آن اختصاص می‌دهند. این مجموعه شامل دو برج است که در مجموع 550 واحد اقامتی لوکس در آن ساخته شده و 1100 نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. یکی از شگفتی‌های هتل مجلل استقلال وجود 11 رستوران در آن است. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌شود. هتل لوکس استقلال با پرسنلی دوره دیده و مجرب آماده خدمت‌رسانی به مسافران پایتخت است.

بیشتر بخوانید  در ماه رمضان گردشگری کدام کشورها رونق بیشتری دارد؟


امکانات


اگر می‌خواهید سفری لوکس به پایتخت داشته باشید و دنبال هتل در تهران هستید، ما به شما هتل پنج ستاره استقلال را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار مهمانان قرار می‌دهد که از بالکن، صبحانه، روم‌سرویس، یخچال، دراور، مبل، چای‌ساز، آویز لباس، تلفن، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون، لوازم بهداشتی، دمپایی، سشوار، میز تحریر و… به‌عنوان امکانات موجود در هرکدام از واحدها اشاره کرد.


نظرات و تصاویر هتل استقلال تهران


در ساختمان هتل استقلال فضاهایی مانند سالن ورزشی، رستوران، سالن بدنسازی، فروشگاه، کافی‌شاپ، رستوران، آرایشگاه، کافی‌نت، پارکینگ، زمین تنیس، زمین ورزشی، استخر، مرکز خرید، صرافی، فضای سبز، سالن ماساژ و لابی ساخته شده است. شما با رفتن به لابی هتل می‌توانید به امکاناتی مانند خودپرداز، لاندری، اینترنت، مبل، سرویس بهداشتی، فکس، پرینتر، فتوکپی، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، محل رزرو ترانسفر، اتاق اپراتور و… دسترسی داشته باشید.


خدمات


همان‌طورکه گفته شد، هتل پارسیان استقلال 12 رستوران دارد. رستوران اصلی این هتل، رستوران رز بوده و با 70 نفر ظرفیت آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، سنتی و بین‌المللی سرو می‌شود. اگر درطول اقامت هوس سرو میان‌وعده کردید، فقط کافی است به کافی‌شاپ هتل رفته و انواع عصرانه‌های با کیفیت را میل کنید.


این هتل دارای استخر بوده و مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه، در آن تنی به آب بزنند. در مجموعه آبی هتل، سونا، جکوزی و استخر ساخته شده است. پارکینگ هتل مجلل استقلال فضایی مناسب برای پارک 150 خودرو بوده و مسافران بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

بیشتر بخوانید  کشورهایی که به عنوان تمیزترین ها برای گردشگری معرفی شده اند


اگر اهل ورزش باشید، نیازی نیست برای ورزش بیرون از هتل بروید. در این هتل امکاناتی مانند وسایل بدنسازی، زمین فوتبال، تنیس، والیبال و بسکتبال وجود دارد که می‌توانید به‌صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. همچنین اگر بخواهید بیلیارد بازی کنید، می‌توانید به سالن بیلیارد رفته و این ورزش را انجام دهید.


امکانات لوکس هتل استقلال بسیار زیاد بوده و نیازی نیست برای کارهای روزمره و عادی از هتل خارج شوید. می‌توانید خریدهای عادی، حتی لباس و… را در هتل انجام دهید.


نظرات و تصاویر هتل استقلال تهران


موقعیت مکانی


همان‌طورکه گفته شد موقعیت مکانی این هتل در تهران بسیار منحصربه‌فرد بوده و دسترسی آسانی برای رفتن به برج میلاد، تله‌کابین، مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی فراهم می‌کند. هتل استقلال در نشانی تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی واقع شده است.


نظرات مسافران درباره هتل مجلل استقلال


بیشتر افرادی که تجربه اقامت در این هتل لوکس را داشته‌اند، از صبحانه‌ آن زیاد تعریف کرده‌اند و آن را یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این هتل می‌دانند. برخی دیگر معتقد هستند نظافت و رفتار کارکنان بسیار عالی بوده و باعث شده این خاطره خوب همیشه در ذهن آن‌ها بماند.


از نظر مسافران درکل این هتل یکی از بهترین‌ هتل‌های تهران است که می‌توان در آن اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز را تجربه کرد. مهمانان این هتل از همه امکانات آن راضی بوده‌اند و فقط چند مورد جزئی وجود داشته که آن هم طبیعی است. همه مهمانان از هتل پارسیان استقلال رضایت کامل داشته‌اند و به مسافران پیشنهاد می‌کنند آن را برای اقامت در تهران درنظر بگیرند.

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن جایگاه پمپ بنزین دماوند تهران


تاکنون هتل‌های زیادی در تهران ساخته شده که هرکدام امکانات خاص خود را دارند. یکی از بهترین هتل‌های ساخته شده در تهران، استقلال است که در این مطلب آن را معرفی کردیم. اگر در این هتل اقامت داشته‌اید، خوشحال می‌شویم که نظراتتان را درباره آن با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *