نظام و مردم از یکدیگر جدا نیستند/ تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین ملت ایران



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش شامانفس و به نقل از سراج24; زهیر اصفهانی کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه باید در ذهن سیاست گذاران فرهنگی کشور تحول ایجاد شود، افزود: تا زمانی که در ذهن سیاست گذاران فرهنگی کشور ثابت نشود، کار و تلاش در امور فرهنگی در واقع سرمایه گذاری است مشکلات حل نمی شود، در واقع هر چقدر هم که برای مسائل فرهنگی هزینه شود در واقع سرمایه معنوی و مادی است که در سال های آینده امنیت اجتماعی و امنیت جامعه را به دنبال خواهد داشت و از این قبیل. همانطور که تلاش ها و عملیات روانی دشمن در جنگ فرهنگی با هدف اختلاف و ناامیدی به ویژه در قشر نوجوان و جوان ایرانی برنامه ریزی شد، بنابراین باید نگرش و باورهای آنان در عرصه سیاست فرهنگی تغییر و تحول یابد. در شناخت رسانه ها و جنگ ترکیبی با استفاده از ابزارهای روز ارزشمند است.

این کارشناس مسائل سیاسی و رسانه ای تصریح کرد: متاسفانه نحوه کار تبلیغاتی و فرهنگی در صدا و سیما، در موسسات تبلیغاتی و آموزشی و … است. همچنان مانند دهه های گذشته است و نسل های جوان و مردم نیاز به ابراز وجود دارند و فرهنگ نوآورانه و جذاب است، همانطور که در مسائل نظامی موفق به دستیابی به فناوری موشکی پیشرفته شده ایم، در سایبری نیز باید به قله های رشد صعود کنیم. فناوری و ارتباطات رسانه ای در امور رسانه ای مهم نیست مگر اینکه اولاً دست اندرکاران نظام و سیاست مجریان فرهنگی بتوانند رسانه های تأثیرگذار و مشابه به ویژه رسانه ملی را با درست و صحیح به مسیر صحیح و مقبول جامعه سوق دهند. اقدامات بی پروا

بیشتر بخوانید  محدودیت های برق تا پایان ماه اوت ادامه دارد - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش بهترین کار رسانه ای است، گفت: آموزش و پرورش احساس مسئولیت همه افراد جامعه و مسئولان است و باید در همه عرصه ها برای دفاع از آرمان های ملی و اسلامی خود تلاش کرد که یکی از نمونه های درخشان در این میدان قهرمان ملی و اسلامی کشور است، شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی است، در واقع امر به معروف و نهی از منکر، برخورد با ناهنجاری ها و تربیت جوانان را به شیوه صحیح آموزش می دهد. ارزش های ملی و اسلامی بسیار مهم و در خور توجه است.

ظهیر اصفهانی در پایان با بیان اینکه سواد رسانه ای در دنیا نقش برجسته ای دارد، خاطرنشان کرد: در دنیای کنونی علم رسانه برای موفقیت در امور و مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عدم آگاهی از اهمیت رسانه، مورد نیاز است. نمی تواند او در هیچ زمینه ای شکست نخورد. امروز دشمن با سرمایه‌گذاری‌های کلان در شبکه‌های اجتماعی و برخی شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای تلاش می‌کند نبض جامعه ایران را در دست بگیرد که امیدوار است با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تبعیت مسئولان و مدیران از دستورات ایشان محقق شود. در عمل و بدون شعار و با همدلی دولت خدمتگزار و ملت شریف ایران می تواند این مرحله را پشت سر بگذارد و در امر عدالت اجتماعی به موفقیت و توسعه همه جانبه دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید