نظارت هدفمند برای کاهش مصرف برق در دفاتر شیراز اعمال می شود



روابط عمومی استانداری شیراز در مقاله ارسال شده توسط محمدرضا امیری روز جمعه افزود: با تشکیل این گروه ها ، هدف ما ایجاد فرآیندی برای کاهش مصرف حدود 70 مگاوات در شهر شیراز است ، در صورت تحقق این امر ، 25٪ از کسوف شهر کاهش می یابد.

شهردار شهر شیراز در جلسه هماهنگی مدیریت بهینه مصرف برق در دفاتر این شهر با بیان اینکه تیم های متشکل از پایگاه مقاومت بسیج ادارات ، حراست و نماینده خدمات برق فعالیت خود را آغاز کرده اند به روشی استثنایی ، افزود: مصرف برق و قطعی برق در زمان خارج از اداره ، نیاز به استفاده از دیزل ژنراتور برای تأمین برق و استفاده از دستگاه های خنک کننده مناسب با آب و هوای شهر در دفاتر بررسی شده و هشدارهای لازم داده می شود.
به گفته امیری ، استانداری شیراز با همکاری شرکت نفت آمادگی دارد سهمیه سوخت مورد نیاز ژنراتورهای برق را در محرک ها تأمین کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد ، بنابراین عدم استفاده از این دستگاه ها تخلف است و در ازای مشوق. برخی از آنها برای کاربران سازنده شرکت توزیع نیروی برق شیراز طراحی و اجرا می شود.
رئیس شورای اداری شهرستان شیراز با تأکید بر اینکه گزارش های تهیه شده توسط تیم های نظارتی ارزیابی و میزان پایبندی ادارات به دستورالعمل های ابلاغ شده سنجیده می شود ، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی اگر دستورالعمل ها را دنبال نکنند مسئول هستند.
نماینده عالی دولت در شیراز با اشاره به اینکه کاهش این میزان مصرف برای ادارات می تواند جدی باشد ، گفت: مردم به دلیل وقفه در وضعیت دشواری قرار دارند و بنابراین ادارات موظفند اقدامات لازم را برای مصرف برق را کاهش دهید و هشدارهای تیم نظارت بر برق اداری باید اعمال شود.
رئیس شورای امنیت شهر شیراز با یادآوری اینکه وجود و کار ارزهای رمزپایه ارزی یکی از دلایل اصلی افزایش مصرف برق در کشور است ، گفت: کمیته افتتاح و شناسایی مزارع ارز دیجیتال در شهر شیراز با مسئولیت معاون سیاسی ، امنیتی و مدیریت اجتماعی استاندار. وی اطلاعات ، شرکت برق ، صنعت ، اداره معدن و تجارت و سایر مسسات مرتبط را تشکیل و مدیریت می کند.
امیری در حالی که تلاش های شرکت های توزیع و توزیع برق شیراز برای ارائه خدمات به شهروندان را ارزیابی کرد ، اظهار داشت: “همانند موارد مختلف ، دستگاه های متولی نیز باید در برابر مردم پاسخگو باشند. برای قطع شدن اطلاعات و پاسخگویی لازم ارائه شود.” من قبول می کنم .

بیشتر بخوانید  قیمت خودرو شاهین به زیر 500 میلیون تومان رسید! | بررسی قیمت خودرو در بازار

دیدگاهتان را بنویسید