نشست هم اندیشی اجرای پروژه های عام المنفعه شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس برگزار شد



در این جلسه رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی پارس ضمن خیرمقدم به میهمانان، خاطرنشان کرد: برای رفع نیازها و مشارکت در توسعه منطقه، فکر و مشورت با نمایندگان مردم در جامعه اسلامی است. مجلس مشورتی به عنوان صدای جامعه و استاندار به عنوان نماینده مدیران ارشد اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه اولویت اجرای پروژه ها اولویت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس است، افزود: شرکت های پتروشیمی در پایتخت انرژی با محوریت در زمینه تولید و کمک به رشد و توسعه آنها وظایف اجتماعی خود را دارند.

دکتر حجت نظری با احترام به نگاه ویژه استاندار، نماینده محترم مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان در نظارت بر تولید و فعالیت های غیرانتفاعی پتروشیمی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مسئولان می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. گام های جوامع

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، یام و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از تلاش های رئیس جدید شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس برای ایجاد سازندگی قدردانی کرد. تعامل بین محیط زیست و صنعت مردم و همچنین رئیس جدید شورای راهبردی پتروشیمی، این همزیستی مسالمت آمیز و توجه به مطالبات مردم و دغدغه های نمایندگان و سایر مدیران استان در حال شکل گیری است.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری بوچر نیز در این جلسه به بیان نیازها و لزوم توجه حداکثری صنعت به جامعه محلی پرداخت و رویکرد جدید ایجاد شده در برنامه ریزی و اجرای طرح های مولدتر با اهمیت عمومی را ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید  لحظه برخورد قطار با ماشین گیر کرده در ریل / فیلم

شرکت کنندگان در این نشست بر لزوم برگزاری منظم جلسات و دعوت از سایر مدیران یا مدیران صنایع استان برای تبادل نظر بیشتر تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید