مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نشست هم‌اندیشی و توسعه روابط فی‌مابین پتروشیمی شهید تندگویان و بانک تجارت برگزار شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



نشست هم اندیشی و توسعه روابط پتروشیمی شهید تندگویان و بانک تجارت روز سه شنبه 24 خردادماه در این مجتمع برگزار شد. در این جلسه مدیرکل بانک تجارت و هیئت همراه با حضور در مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان، در بازدید از این مجتمع تولیدی با مدیرکل و تنی چند از مدیران دیدار کردند.

سیدرضا قاسمی شهری با خیرمقدم به مدیرعامل بانک تجارت و هیئت همراه، رفتار حرفه ای، عملکرد خوب، رضایتمندی و تعامل خوب تجاری این بانک را عوامل مهم و موثر در انتخاب بانک تجارت به عنوان شریک تجاری پتروشیمی شهید تندگویان دانست.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به انتخاب این شرکت به عنوان یکی از ده شرکت برتر بورسی و همچنین برگزیده شدن آن به عنوان برترین شرکت بورسی در سال 1400، ابراز امیدواری کرد که روابط حسنه برقرار شود. با بانک تجارت در آینده ادامه خواهد داشت. و این بانک شریک تجاری خوبی خواهد بود برای پتروشیمی شهید تندگویان بمانید.

هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت با تبریک موفقیت و انتخاب شهید تندگویان پتروهیمیا به عنوان شرکت پیشرو بورس کالا و یکی از ده شرکت برتر بورس، لوح سپاس و تندیس دریافت کرد.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد پتروشیمی شهید تندگویان ابراز امیدواری کرد روابط تجاری خوبی که بین دو مجتمع وجود دارد ادامه یابد.

مدیرعامل بانک تجارت بابیان اینکه ابزارها می توانند در حل مشکلات مالی شرکت ها مفید باشند، گفت: این کار را آسان تر کنید.

بیشتر بخوانید  ما هنوز تشنه ایم. سراب شیرین کننده ها

حمیدرضا شریفیان، معاون مشتریان شرکتی و بازرگانی بانک تجارت، ارائه محصولات ویژه پتروشیمی شهید تندگویان در بورس کالا را دانش بنیان این شرکت دانست که دارای سیستمی مدرن و منحصر به فرد است.

وی ابراز امیدواری کرد: پتروشیمی شهید تندگویان بتواند با استفاده از ظرفیت های الکترونیکی بانک تجارت، دریافت خدمات آنلاین تخصصی تر از این بانک و آمادگی کامل بانک تجارت برای ارائه خدمات بانکی در بالاترین سطح و بالاترین سطح، فروش محصولات خود را توسعه دهد. کیفیت

شریفیان در پایان از آمادگی کامل بانک تجارت برای عقد قرارداد و صدور اعتبارات اسنادی سه ماهه در کمتر از 24 ساعت برای مشتریان و مشتریان پتروشیمی شهید تندگویان خبر داد.

صنعت

روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شهید تندگویان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *