نشست تخصصی حجاب با عنوان “مروارید رازداری” در رشت برگزار شد – اخبار گیلان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم حجاب تخصصی تحت عنوان “مروارید حریم خصوصی” امشب با حضور زنان و فعالان عفاف و حجاب استان گیلان در فرهنگسرای حضرت زهرا (س) رشت در رشت برگزار شد.

این کارشناس خانواده در این مراسم با اشاره به لزوم رعایت حریم شخصی ، خودشناسی و احترام به عفت و حجاب گفت: رازداری همیشه در زندگی انسان مهم است و چندین قسمت از زندگی انسان از جمله شخصیت و هیکل باید از رازداری برخوردار باشد.

حجت الاسلام محمد برمایی خودشناسی را ارزشمند می داند و به مسئله حجاب اشاره می کند: اگر کسی می خواهد زندگی شخصی خود را درک کند ، باید به ارزش خود پی ببرد و انسانهای ارزشمند دارای هوش و اخلاق بالایی هستند.

وی گفت: نباید ارزان فروشی کرد: عدالت و خویشتنداری از دیگر خصوصیات هوش اخلاقی است و سختگیری ها و تعصبات شدید همیشه مشکل ساز است ، در حالی که اسلام دین سختگیری نیست.

این کارشناس خانواده با اشاره به انواع چتر و حجاب اظهار داشت: حجاب و عفاف فقط مخصوص خانم ها نیست بلکه حجاب و عفاف مکمل یکدیگر هستند و باید ببینیم که چگونه شخص گاهی اوقات ازدواج نمی کند.

برمایی معتقد است برخی تنش های زیاد ، تعصبات نامناسب ، تجربیات تلخ و خرابی های عاطفی از عوامل م forثر در محرومیت است و گفت: ریاضت اقتصادی و برخی تعصبات اشتباه همیشه مشکل ساز بوده است.

وی با بیان اینکه مفاهیمی مانند گذشت ، عشق و مادری تغییر نمی کند و نمی تواند تغییر کند ، گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام مردم) الگوی کامل عفاف و حجاب برای جامعه است.

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه جمعه 26 آبان 1402 با معنی و تفسیر دقیق

این کارشناس خانواده با تأکید بر اینکه مسئله حجاب به مردان نیز مربوط است ، اظهار داشت: برخی معتقدند که حجاب فقط مربوط به زنان است و اگر این موضوع برای آقایان رعایت شود ، مجالس و اجتماعات برای این موضوع برگزار می شود “

برمه با گذشت زمان تغییر نمی کند ، با ذکر برخی مثال ها و ویژگی ها می گوید: فرد باید سعی کند در دام بی فایده و بی اخلاقی نیفتد و در عین حال زندگی شخصی خود را حفظ کند. البته خودشناسی یکی از عوامل تأثیرگذار در توجه به زیبایی های درونی است.

انتهای پیام / 612 / ی

دیدگاهتان را بنویسید