نشانه گذاری و درخشش هنرمندان در جشنواره فجر از جواد عزتی تا رضا رویگری


رضا رویگری (زاده ۵ آذر ۱۳۳۷ در تهران) بازیگر و خواننده تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در حرفه نقاشی نیز فعال است و در سال های اخیر آثار خود را در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا به نمایش گذاشته است.


آقای بازیگر / رضا رویگری

نازنین بیاتی (زاده ۱۵ آذر ۱۳۶۸) بازیگر ایرانی است. او کار خود را با فیلم دربند (1391) آغاز کرد که نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شد.

نازنین باجاتی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.

نازنین بیاتی در اولین بازی سینمایی خود در دربند خوش درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد. شد. او همچنین برای بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی را از نوزدهمین جشنواره حافظ دریافت کرد.


بازیگر / نازنین باجاتی

پیمان یمشیدی (زاده ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) فوتبالیست و بازیگر سابق ایرانی است. او در دوران فوتبالش در باشگاه هایی مانند سایپا، پرسپولیس و تهران پاس و همچنین در تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی همچنین در سال 1392 در رشته بازیگری تحصیل کرده و در سال های اخیر یکی از پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران بوده است.

پردیس پورابدینی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ در تهران بازیگر تئاتر و سینما است. پردیس پورعابدینی دارای تحصیلات دانشگاهی است. پردیس پورادعابدینی از سال 1397 در آموزشگاه مسعود کیمیایی در کلاس های بازیگری حضور دارد. فعالیت های هنری پردیس پورادعابدینی در تئاتر آغاز شد و اولین حضور مقابل دوربین در سریال آقازاده در نقش راضیه / مانلی مقدم است.

بیشتر بخوانید  خانم های معروف سیبیلی .. !!!


پیمان جمشیدی / پردیس پورابدینی

ستاره پسیانی (زاده ۱۳۶۴) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم ایدو موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

او دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. مادربزرگش جمیله شیخی است. وی برای بازی در نمایش “صد در صد” به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی تندیس بهترین بازیگر زن سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران (ب) را دریافت کرد.


بازیگر / ستاره پسیانی

سوگل خالک (زاده ۱۶ آبان ۱۳۶۷) بازیگر ایرانی و فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده فیلم و تئاتر دانشگاه هنر تهران است.

پسر سهیلی {زاده ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران} بازیگر ایرانی است.

او فرزند ساعد سهیلی و برادر ساعد سهیلی است، پسرش سال ها نام خانوادگی مهراد را برگزید و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می کند. او پیش از این در پروژه های متعددی به عنوان دستیار با پدرش همکاری داشت و اولین تجربه بازیگری و حضورش در تلویزیون در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی رقم خورد و با این سریال بازیگری را آغاز کرد.


سینا مهراد / سوگل خالک

شبنم قربانی بازیگر توانمند و توانای کشورمان است که در سال های اخیر توانسته در چندین اثر تلویزیونی بازی کند و مورد توجه قرار گیرد. او در دهه شصت به دنیا آمد. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد. هماجون اسعدیان آماده استفاده از آن برای سریال لحظه گرگ و میش بود.


شبنم قربانی / جواد عزتی

محمدجواد عزتی (زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. وی متولد تهران و فارغ التحصیل دانشگاه سوره است. وی فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر از سال 1375 آغاز کرد و سپس بازی در تلویزیون را با بازی در سریال های داستان های شب سعید سن کنی 1396، آینه بغل (1396) و هزارپا (1396) تجربه کرد که رکورد پرفروش ترین فیلم را به خود اختصاص داد. مدتی در ایران به ایفای نقش پرداخت. او در سال 1397 به پردرآمدترین بازیگر ایرانی تبدیل شد و در سال 1400 در سریال مجروحان سینمای داخلی محمدحسین مهدویان ظاهر شد.

بیشتر بخوانید  404 پیدا نشد

او سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم آتش شده است. عزتی در سال ۱۳۸۵ با مهلک باقری بازیگر ایرانی ازدواج کرد.

آناهیتا درگاهی متولد 7 بهمن 1365 در تهران است. تدریس نقاشی را از هفت سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرد و چندین نمایشگاه انفرادی در ایران و چند کشور دیگر برگزار کرد و در چندین نمایشگاه گروهی فعالیت داشت. او همچنین پوسترهای گرافیکی زیادی طراحی کرد. وی علاوه بر فعالیت در زمینه نقاشی و بازیگری، ساخت نماهنگ آخرین قسمت رضا کیجانیان را بر عهده داشت.

درگاهی تهیه کننده یکی از کنسرت های آریان کشیشی نیز بود.

درگاهی در عرصه سینما و تئاتر نیز به عنوان بازیگر فعالیت می کند. او اولین سال های بازیگری خود را با فرزاد موتمن گذراند. مؤتمن، آخرین باری که او را در سال 1394 در فیلم «وقتی صحرا بود» دیدید؟ انتخاب کرد.

درگاهی تحصیلات خود را در رشته هنر ادامه داد و در رشته گرافیک فارغ التحصیل شد و فوق لیسانس نقاشی را از دانشگاه هنر تهران گرفت. او در آذرماه ۱۳۹۵ با اشکان حتیبی بازیگر، مجری، خواننده و کارگردان تئاتر ازدواج کرد.

درگاهی تاکنون سه نمایشگاه انفرادی از آثار هنری خود را در کاخ نیاوران، گالری سیحون و گالری فرمانیه برگزار کرده است. وی همچنین در سه نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال الملک و گالری جم آرت دبی شرکت کرده است. آخرین نمایشگاه نقاشی او با عنوان «فصل من کجاست» در گالری آریانا برگزار شد.


مقابل آناهیتا درگاهی / جواد عزتی


دیدگاهتان را بنویسید