نسل در سیرک منافقین – اخبار دیپلماتیک ایران – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیمحضور مقامات ارشد آمریكایی در سیرك منافقین نشان دهنده مغالطه رویكرد تعاملی دولت جدید آمریكا با مردم ایران و شواهد روشنی از حقانیت ایران در بی اعتمادی به ایالات متحده است.

لحظات مهمی در دوران تروریست ها در سیرک منافقین وجود دارد: سیاستمداران غربی سعی می کنند با حضور در آن جلساتی که نشان دهنده شکست سناریوی تحریم انتخابات است ، منافقین را به عنوان نماینده ملت ایران نشان دهند و مردم را از ضد انقلاب جدا کنند.

حضور مقامات غربی در سیرک منافقین گواه دیگری بر ادعای نادرست در مورد مبارزه آنها با تروریسم است ، زیرا طبق اسناد ، میزبانان این نشست به خون بیش از 17000 ایرانی آغشته است.

حضور مقامات غربی در سیرک منافقین ، اصرار آنها بر عدم بلوغ سیاسی و اسباب بازی در دست کسانی است که چیزی جز جرم و کشتن یک تکه کاغذ در بایگانی های خود ندارند. این حضور نشان می دهد که چرا غربی ها اراده تصمیم گیری در مذاکرات وین را ندارند.

همراهی مقامات غربی با تروریست های برجسته درسی است برای علاقه مندان برای تحویل این کشور به آمریکا برای حل مشکلات ایران.

برگزاری این نشست را می توان حلقه ای از زنجیره توهمات غرب برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی برای دستیابی به اهداف خود در جریان گفتگوهای وین دانست.

این جلسه را می توان اجتماع عاملان نسل کشی دانست که علی رغم ادعای نجات ملت ایران و بشریت ، نمی توانند چهره واقعی خود را پنهان کنند.

اکنون این س isال مطرح است که چگونه یک فعال حقوق بشر اروپایی میزبان رویدادها و جلساتی است که توسط متهمان درجه یک به دلیل نقض نسل کشی و حقوق بشر برگزار می شود؟

بیشتر بخوانید  واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به قهرمانی استقلال + عکاسی

منبع: نورنیوز

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید