نسرین مقانلو دوباره داغ پسرش تازه شد/نسرین مقانلو: بگو کجا هستی؟+ فیلم



آنچه دیگران می خوانند:

نسرین موکانلوبازیگر سینما و تلویزیون ملی نسرین موکانلو یکم تیرماه 1347 در تهران به دنیا آمد. مرحوم پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش شهناز نامدار از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود. او فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد.. نسرین موکانلو خواهرش در آمریکا زندگی می کند و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. نسرین موکانلو وی به تازگی عزادار پسرش عرشیا که بر اثر سکته درگذشت، عزادار شد. نسرین موکانلو وی با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام به نشانه عزاداری برای فرزندش نوشت:

علت فوت پسر نسرین موکانلو چه بود؟

پسر نسرین موکانلو مدتی است که در آمریکا تحت معالجه بوده و روز حادثه پس از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خوابش رفت. اما چند دقیقه بعد وقتی مادرش وارد اتاق شد متوجه شد که او مریض است و حالش خوب نیست. او بلافاصله با آمبولانس تماس گرفت و با رسیدن آمبولانس به خانه اش، پس از اولین معاینه متوجه شدند که او فوت کرده است.

نسرین موکانلو

در تحقیقات اولیه کارشناسان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی علت مرگ جوان 26 ساله عنوان شد. اما بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد جسد برای سم شناسی، معاینه نمونه ها توسط متخصصان شناسایی، تحقیقات از خانواده عرشیا، بررسی پرونده پزشکی و پرونده بالینی به پزشکی قانونی تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید  بهترین مکان برای قرار دادن مودم وای فای کجاست؟

نسرین موکانلو سال ها پیش با کمال خلیلیان، فوتبالیست سابق تیم های ملی، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک، پاس و تاج اهواز ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نام های ارشیا و آرین است.

خانم موکانلو در ابتدای کار بازیگری ازدواج کرد و به همراه همسرش به آمریکا رفت اما به دلیل علاقه زیاد به بازیگری چند سال بعد از تولد دومین فرزندش با حمایت او به ایران رفت. همسر و بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی.

نسرین موکانلو

خانواده نسرین موکانلو (همسر و پسران) در آمریکا زندگی می کنند.

برای ملاقات با خانواده اش یا به آمریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. او دو پسر به نام های ارشیا و آرین دارد که در آمریکا به دنیا آمده و در آنجا بزرگ شده اند.

نسرین موکانلو کار خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم زن بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم Unforgiven چندین سال را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و به بازیگری در سینما و تلویزیون ادامه داد. بازی در فیلم «مهمان مامان» او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد.

ماجرای ازدواج من در فیلم «زن» آقای فخیم زاده بود که به خاطر نامش سرنوشت من را رقم زد و برای ساختن هم در یک بن بست قرار گرفتیم که برای خواستگاری به خانه ما آمدند و بعد از ۵. -6 سال کار مداوم در زمینه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

بیشتر بخوانید  تعداد فروشگاه های آنلاین فعال در زنجان به 102 مورد رسید

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و کارهایی را به صورت متناوب انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قدری» که در زمان بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که این اتفاق افتاد. با «فرهاد اصلانی جم» و «دکتر عزیزی بازی کردم» ازدواج فرصتی برای محک زدن خودم در ازدواج عاشق شدم و فکر کردم این بهترین فرصت است تا خودم را محک بزنم که آیا می توانم از چیزی که دوست دارم دور باشم. برای مدتی یا نه، آن 10 سال برایم خیلی سخت بود؛ دلم برای غربت تنگ شده بود، شب‌ها برنامه پرسپکتیو را تماشا می‌کردم، همکارانم را تماشا می‌کردم و گریه می‌کردم.

همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات بازپرس جنایی تهران برای مشخص شدن علت اصلی این حادثه آغاز شد.

ساعت 17:00 روز پنجشنبه 7 مهر، ماموران کلانتری 137 نصر با بازپرس ساسان غلامی تماس گرفتند و از مرگ مشکوک این پسر در منزلش خبر دادند.

پس از این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق در محل حاضر شدند و با جسد مردی 26 ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد این پسر که ارشیجا نام داشت، پسر ارشد نسرین موکانلو بازیگر سرشناس تلویزیون است که 10 روز پیش برای دیدن مادرش از آمریکا به ایران آمده است.

بررسی های اولیه نشان داد که مدتی است در آمریکا تحت معالجه بوده و روز حادثه پس از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خوابش رفته است. او بلافاصله با آمبولانس تماس گرفت و با رسیدن آمبولانس به خانه اش، پس از اولین معاینه متوجه شدند که او فوت کرده است.

بیشتر بخوانید  گزارش تصویری از هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

در تحقیقات اولیه کارشناسان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی علت مرگ جوان 26 ساله عنوان شد. اما بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد جسد برای سم شناسی، معاینه نمونه ها توسط متخصصان شناسایی، تحقیقات از خانواده عرشیا، بررسی پرونده پزشکی و پرونده بالینی به پزشکی قانونی تحویل داده شود.

نسرین موکانلو

این بازیگر در این خصوص به تیم تحقیقاتی گفت: پسرم برای تحصیل به آمریکا رفت اما 10 روز پیش برای دیدن من به ایران آمد، پسرم چند سال پیش در یک تصادف مجروح شد و تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت. پس از آن دارو مصرف کرد و معالجه شد. او درمان را حتی در آمریکا ادامه داد. روز حادثه بعد از ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را بخورد و کمی استراحت کند. اما چند دقیقه بعد ناگهان احساس تهوع کرد و از حال رفت. بلافاصله با آمبولانس تماس گرفتم اما پسرم فوت کرد.


دیدگاهتان را بنویسید