مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نسرین در سریال برف بی صدامی بارد (بیوگرافی و عکس های مریم شیرازی) – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نسرین در سریال رویا نویز برد (بیوگرافی و عکس های مریم شیرازی) (+18) بازیگر نقش رویا در سریال رویا بدون سکوت بازیگران سریال Dream No Silence Bard DigiMovies

اولین تجربه تلویزیونی مریم شیرازی به سال 1376 و بازی در سریال سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران برمی گردد. سپس در سال 1366 در سریال «سرزمین پدری» به کارگردانی کمال تبریزی و سپس در سال 1367 در سریال «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان بازی کرد.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

سریال «روبان زرد» به کارگردانی پوریجا آذربایجانی در سال 1396 مرجام شیرازی را به تلویزیون بازگرداند و سپس در سال 1378 در سریال «صفر 21» که یک کمدی به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری بود، ظاهر شد.

شیرازی علاوه بر این در سه فیلم راوی کوچک، دو زن و امید و زمزمه ها بازی کرده است. او همچنین در سریال مردم عادی شبکه خانگی حضور داشت.

سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» دومین همکاری مریم شیرازی و پوریجا آذربایجانی است. شیرازی در این فیلم نقش نسرین را بازی می کند که یکی از نقش های اصلی این سریال طولانی است

مریم شیرازی متولد 2 آبان 1356 و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری است.

شیرازی با بازیگری از تئاتر شروع کرد و با حضور در نمایش های مختلف نشانی از کاربلد بازیگر و هنرمند توانا و تن اوست. او همچنین سابقه کارگردانی دارد و یک چهره زن مانند Battlefield نزدیک تهران در اوترخت هلند راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید  تیتر روزنامه‌های چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ / تصاویر

انتهای خبر/ ایران چطور

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *