نساجی حریف آسانی استقلال نیست / پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



مرتضی یکه در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال و نساجی قائمشهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: نساجی در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته ، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و با آرامش کامل به مصاف استقلال خواهد رفت.

وی ادامه داد: قائمشهری نمی خواهد در مقابل استقلال شکست بخورد. مجیدی در هفته های اخیر نیز عملکرد موفقی داشت ، نتایج خوبی کسب کرد و تلاش کرد تا مقابل نساجی پیروز شود و باز هم اختلاف امتیاز را با دو تیم اول جدول ، سپاهان و پرسپولیس کاهش دهد ، بنابراین باید منتظر یک بازی زیبا و مانند آن باشیم تماشاگران هر دو تیم چون استرس ندارند و می توانند یک بازی جالب و روان انجام دهند.

یکی در پاسخ به این سوال که کدام یک از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می توانند قهرمان لیگ شوند؟ وی گفت: با توجه به اینکه دو هفته به پایان لیگ باقی نمانده است ، شانس پرسپولیس کمی بیشتر است البته جذابیت فوتبال این است که هیچ کس نمی داند تا پایان 90 دقیقه چه اتفاقی می افتد زیرا یک تساوی می تواند پرسپولیس را از قهرمانی محروم کند. “

این پیشکسوت فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: دو هفته پایانی لیگ هم برای سپاهان و پرسپولیس و هم برای تیم های پایین جدول بسیار حساس خواهد بود. جدا از ماشین سازی که سقوط وی به لیگ دسته پایین مشخص شده ، تیم هایی مانند سایپا ، ماجد سلیمان نفت و ذوب آهن نیز شرایط سختی دارند و باید ببینیم کدام تیم در بالای جدول قهرمان خواهد شد و کدام تیم می گوید خداحافظی لیگ برتر با ماشین. Sazi.

بیشتر بخوانید  افزایش حقوق کارمندان

دیدگاهتان را بنویسید