نساجی بازی سختی مقابل تیم شهرخودرو دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، مصطفی صداقت دوشنبه شب در یک جلسه اخبار پیشاپیش ازبازی تیم نساجی مازندران در مقابل تیم شهر خودرو مشهد افزود: ما با تیم خوب و یکپارچه شهر خودرو بازی می کنیم ، این تیم با موقعیت فعلی روی میز نشان دهنده کیفیت بازی و کادر فنی خوب این تیم است. او ادامه داد ، تیم شهرخودرو در سه هفته گذشته مسابقات قهرمانی یکی از تیم هایی بود که موفق به کسب تمام امتیازات ممکن شد و این نشان دهنده شایستگی ها و توانایی های کادر فنی و بازیکنان این تیم است.

مربی تیم نساجی گفت که کار سخت مقابل تیم خوب است شهرخودرو وی گفت ، ما مشهد را داریم اما امیدواریم با تلاش بازیکنان موفق شویم و اهداف آقای الهام برای رسیدن به آن تیم برای نساجی در برابر تیم شهر خودرو تاکتیک دارد.

ما به جای اظهار نظر در مورد داور ، روی عملکرد تیم تمرکز می کنیم

صداقت هم در باره داوری لیگ برتر در هفته های اخیر همچنین گفت: سیاست کلی باشگاه نساجی و سرمربی همیشه احترام به همه داوران است و ما نظر خاصی نداریم و همیشه به جامعه داوری احترام گذاشته ایم. وی ادامه داد: ما همچنین موارد داوری را به کارشناسان داوری می سپاریم و تابع قانون هستیم و در این موارد مداخله می کنیم. وحشی ما آن را نداریم و به جای پرداختن به این مسائل ، سعی می کنیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم.

ما هیچ تغییری در ترکیب نداریم

مربی تیم نساجی مازندران همچنین در مورد بسیاری از تغییرات در ترکیب این تیم اظهار نظر کرد و گفت: اتفاقاً تیم نساجی به ثبات خوبی رسیده است و ما یکی از تیم هایی بودیم که در هفته های اخیر تقریبا ترکیب ثابت داشتیم. ” صداقت اضافه کرد ، البته یک تغییر ناچیز آنچه در ترکیب داشتیم ، برای محروم یا آسیب رساندن بازیکنان خود و درغیران در مسابقات فصلی تقریباً یک ترکیب ثابت داشتیم.

بیشتر بخوانید  سیل در راه این استان ها

تیم نساجی مازندران در هفته بیستم وهفتم مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت سه شنبه ، سه شنبه ، 22 ژوئیه در ورزشگاه شهیدطنی قائمشهر میزبان تیم شاکی شهرخودرمشهد ای

تا پایان هفته بیستم وششم این مسابقات تیم شهرخودرمشهد با 37 امتیاز در جایگاه هشتم منسوجات مازندران نیز در این رده بندی با کسب 26 امتیاز در مکان سیزدهم قرار گرفت مسابقات واقع شده اند

دیدگاهتان را بنویسید