نرخ خودکشی با اسلحه در آمریکا 11 درصد افزایش یافت!


به گزارش سلام نو، مهر به نقل از سایت اسپوتنیک نوشت: سازمان غیردولتی ایمنی اسلحه آمریکا (اورتاون) در گزارشی اعلام کرد که میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی با سلاح گرم در آمریکا 11 درصد افزایش یافته است. در 10 سال گذشته

بر اساس آمار این سازمان آمریکایی، سالانه 7000 نفر در آمریکا با سلاح گرم خودکشی می کنند که میانگین بسیار بالای 20 خودکشی در روز را به ثبت می رساند.

بنابراین، بر اساس این گزارش، اجرای قوانین سختگیرانه منع استفاده از سلاح گرم در ایالت های مختلف آمریکا نه از میزان خودکشی با سلاح گرم کاسته است و نه از میانگین تعداد افرادی که اقدام به خودکشی در این ایالت ها کرده اند. . ایالت ها. همین امر در مورد ایالت هایی که قوانین سختگیرانه ای را در مقایسه با سایر ایالت ها تصویب نکردند، صادق بود.

اداره ملی ایمنی اسلحه تاکید کرده است که میانگین خودکشی با اسلحه در ایالات متحده و همچنین سایر مرگ و میر ناشی از حوادث تیراندازی قابل پیشگیری است و حدود 24000 مرگ در یک سال آماری است.

این سازمان غیردولتی از دولت آمریکا خواست در این زمینه تلاش جدی تری داشته باشد تا از شیوع این پدیده خطرناک که آمار آن در سال های اخیر به صورت تصاعدی بوده، جلوگیری کند.

<п>اعلامیه نرخ خودکشی با اسلحه در آمریکا 11 درصد افزایش یافت! اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  واژگونی وحشتناک کامیون با بار سنگین در جاده جنگلی / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید