نرخ خودکشی با اسلحه در آمریکا 11 درصد افزایش یافت!



به گزارش سلام نو، مهر به نقل از سایت اسپوتنیک نوشت: سازمان غیردولتی ایمنی اسلحه آمریکا (Everytown) در گزارشی اعلام کرد که میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی با سلاح گرم در آمریکا 11 درصد افزایش یافته است. در 10 سال گذشته

طبق آمار این سازمان آمریکایی، در آمریکا سالانه 7000 نفر با سلاح گرم خودکشی می کنند که میانگین بسیار بالای 20 خودکشی در روز را به ثبت می رساند.

بنابراین گزارش، اجرای قوانین سختگیرانه منع استفاده از سلاح گرم در ایالت های مختلف آمریکا تاثیری بر کاهش میزان خودکشی با سلاح گرم و همچنین کاهش میانگین تعداد افرادی که اقدام به خودکشی در این ایالت ها کرده اند، نداشته است. ایالت ها. ایالت ها در مقایسه با سایر ایالت ها که قوانین سختگیرانه ای وضع نمی کردند، همین طور بود.

سازمان ملی ایمنی اسلحه آمریکا تاکید کرد که میانگین خودکشی با سلاح گرم در ایالات متحده و همچنین سایر مرگ و میر ناشی از حوادث تیراندازی که حدود 24000 مرگ در یک سال آماری را شامل می شود، قابل پیشگیری هستند.

این سازمان غیردولتی از دولت آمریکا خواست در این زمینه تلاش جدی تری داشته باشد تا از گسترش این پدیده خطرناک که آمار آن در سال های اخیر به صورت تصاعدی بوده، جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید  اردوغان خطاب به طالبان: گفتگو با ترکیه باید برای شما از آمریکا آسانتر باشد / ما با اعتقادات مذهبی شما مشکلی نداریم

دیدگاهتان را بنویسید