در این نشست آقاجانلو، مدیرعامل کارخانه ملی فولاد ایران گفت: برای کارآمدی بیشتر در جامعه، تجهیز به جدیدترین متدهای فناوری و تشکیل اعتماد مغزی باید یک اصل باشد. وی با ابراز خوشحالی از چنین جلساتی گفت: روابط عمومی ویترین یک سازمان است. باید با اقدامات علمی پژوهشی بر اساس واقعیت های موجود، اقدامات یک سازمان را در دسترس عموم قرار دهند تا منطقه احساس امید و توسعه کند.
آقاجانلو با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید در همه زمینه ها قوی باشد و جایگاه خود را تثبیت کند، افزود: اگر نگاه خود را نسبت به شرایط جدید تغییر ندهید، امکان پذیر نخواهد بود زیرا یک جانبه نیستید و چندجانبه گرایی یکی از موارد برجسته است. امکانات.” روابط عمومی که می تواند این قدرت را به شما بدهد. ” انعطاف پذیر باشید و مردم را از وضعیت صنعت فولاد و دستیابی به موقعیت های مهم جهانی آگاه کنید.
ادریسی مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران با تاکید بر اینکه ایجاد روحیه امید و شکوفایی در جامعه هدف و مخاطبان منطقه ای و استانی یک وظیفه ملی است، افزود: افزایش امنیت اجتماعی و منطقه ای.
وی با تاکید بر لزوم تغییر دیدگاه و دانش صحیح و جدید در خصوص مسائل روابط عمومی خاطرنشان کرد: با عرض پوزش.
در پایان این نشست مدیران روابط عمومی شرکت کننده در همایش ضمن خیرمقدم به جلسه خواستار تداوم جلسات مذکور شدند و هر یک گزارشی از عملکرد خود در محل ماموریت ارائه کردند.
شایان ذکر است مشارکت در برنامه های اجتماعی و فرهنگی، توسعه و گسترش اقدامات بشردوستانه در قالب مسئولیت اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی، ایجاد تعامل رسانه ای و تبیین اقدامات برای توسعه واحدهای تولیدی فولاد، مشارکت گسترده در برنامه های کلی مبارزه بیماری عروق کرونر قلب بیماری ها، برگزاری آزمون استخدامی و انتخاب کارشناسان داخلی یکی از مهم ترین اقدامات روابط عمومی پروژه های فولادی مرتبط با شرکت ملی فولاد ایران این بود که با حضور آقاجانلو مدیرعامل و فرجی معاون وزیر دارایی و توسعه منابع انسانی. ، مدیران روابط عمومی شرکت کننده در همایش را معرفی کردند.
بر اساس این گزارش اولین همایش روابط عمومی پروژه های فولادی برای انسجام و هم افزایی درون سازمانی صبح امروز در محل شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد.
روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان