مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نخستین همایش مدیران روابط عمومی های طرح های هفت گانه زیر مجموعه شرکت ملی فولاد ایران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



در این نشست آقاجانلو، مدیرعامل کارخانه ملی فولاد ایران گفت: برای کارآمدی بیشتر در جامعه، تجهیز به جدیدترین متدهای فناوری و تشکیل اعتماد مغزی باید یک اصل باشد. وی با ابراز خوشحالی از چنین جلساتی گفت: روابط عمومی ویترین یک سازمان است. باید با اقدامات علمی پژوهشی بر اساس واقعیت های موجود، اقدامات یک سازمان را در دسترس عموم قرار دهند تا منطقه احساس امید و توسعه کند.

آقاجانلو با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید در همه زمینه ها قوی باشد و جایگاه خود را تثبیت کند، افزود: اگر نگاه خود را نسبت به شرایط جدید تغییر ندهید، امکان پذیر نخواهد بود زیرا یک جانبه نیستید و چندجانبه گرایی یکی از موارد برجسته است. امکانات.” روابط عمومی که می تواند این قدرت را به شما بدهد. ” انعطاف پذیر باشید و مردم را از وضعیت صنعت فولاد و دستیابی به موقعیت های مهم جهانی آگاه کنید.

ادریسی مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران با تاکید بر اینکه ایجاد روحیه امید و شکوفایی در جامعه هدف و مخاطبان منطقه ای و استانی یک وظیفه ملی است، افزود: افزایش امنیت اجتماعی و منطقه ای.

وی با تاکید بر لزوم تغییر دیدگاه و دانش صحیح و جدید در خصوص مسائل روابط عمومی خاطرنشان کرد: با عرض پوزش.

در پایان این نشست مدیران روابط عمومی شرکت کننده در همایش ضمن خیرمقدم به جلسه خواستار تداوم جلسات مذکور شدند و هر یک گزارشی از عملکرد خود در محل ماموریت ارائه کردند.

بیشتر بخوانید  وقوع سیل در مازندران / محور کندوف مسدود شده / محدودیت تردد خودروها با شماره ثبت خارجی - - اخبار از مازندران - اخبار استانهای تسنیم

شایان ذکر است مشارکت در برنامه های اجتماعی و فرهنگی، توسعه و گسترش اقدامات بشردوستانه در قالب مسئولیت اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی، ایجاد تعامل رسانه ای و تبیین اقدامات برای توسعه واحدهای تولیدی فولاد، مشارکت گسترده در برنامه های کلی مبارزه بیماری عروق کرونر قلب بیماری ها، برگزاری آزمون استخدامی و انتخاب کارشناسان داخلی یکی از مهم ترین اقدامات روابط عمومی پروژه های فولادی مرتبط با شرکت ملی فولاد ایران این بود که با حضور آقاجانلو مدیرعامل و فرجی معاون وزیر دارایی و توسعه منابع انسانی. ، مدیران روابط عمومی شرکت کننده در همایش را معرفی کردند.

بر اساس این گزارش اولین همایش روابط عمومی پروژه های فولادی برای انسجام و هم افزایی درون سازمانی صبح امروز در محل شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد.

روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *