نخستین آیین تجلیل از والدین شهدای شهرستان های جنوب استان بوشهر با همت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس



در این آیین دکتر حجت نظری رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس و مدیرکل شرکت پازارگاد با برشمردن برخی از نقش های پتروشیمی منطقه پارس در راستای ایفای تعهدات اجتماعی، گفت: در این راستا باید به عنوان یکی از وظایف اصلی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس را در نظر گرفت. پتروشیمی منطقه پارس در راستای ارتقای اقتصاد و انرژی تلاش می کند ایران اسلامی همواره نگاهی جدی و ویژه به توسعه محیط زیست و جامعه داشته باشد.

وی افزود: ما در شورای پتروشیمی تصمیم داریم همزمان با ایام فاطمیه میزبان خانواده های معزز شهدای چهار شهر جنوبی بوشهر باشیم تا با این اتفاق در ترویج فرهنگ ایثار گامی رو به جلو برداریم. و شهادت در جامعه با احترام به این سرمایه های اجتماعی».

آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه شهرستان کوم و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به عنوان میهمان ویژه این مراسم با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: برگزاری یادواره به شهدا و این گونه مراسم به نام این عزیزان می تواند جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: شهدا بر اساس آیات کلام الله همیشه زنده و ناظر اعمال ما هستند و پیروی از آنها می تواند جامعه را به سوی تعالی برساند.

وی افزود: مسئولان در سطوح مختلف نظام جمهوری اسلامی باید از شهدا الگو گرفته و همواره با جدیت در مسیر خدمت به مردم، دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بگذارند.

بیشتر بخوانید  اقتصاد ایران در دولت قبل، معطل مانده بود + ویدئو

در این مراسم که با حضور فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی و کارگران صنعتی منطقه پارس برگزار شد، از والدین شهدای شهرستان های عسلویه، کنگان، دیر و جم تجلیل شد. .

دیدگاهتان را بنویسید