نحوه هزینه کمک های مالی افراد برای سازمان فنی و حرفه ای مشخص شد – اخبار مهر ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترنمایندگان امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی جزئیات این لایحه در مورد چگونگی مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، عضو منفرد لایحه را تصویب کردند.

مطابق با این مصوبه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مجاز به دریافت کمک های مالی و غیر پولی و هدیه از اشخاص حقیقی و حقوقی برای ساخت ، تعمیر ، توسعه ، بازسازی به منظور گسترش و ارتقا training آموزش مهارت ها و فرصت هایی برای اشتغال پایدار در کشور و تجهیز مراکز آموزشی مربوط به اولویت نیازهای مصرف مهارت ، از جمله مواد مصرفی و ابزار کارگاه آموزش عملی در کشور ، فراهم کنید. استفاده از چنین کمکهای مالی برای توسعه سازمان و پرداخت هزینه های کارکنان ممنوع است.

طبق تبصره 1 ماده واحده این لایحه ، کلیه وجوه اهدا شده به حساب نقدی کل کشور واریز می شود و ظرف یک ماه معادل صد درصد آن در اختیار سازمان آموزش فنی و حرفه ای قرار می گیرد. در قالب بودجه سالانه در اولویت بعدی ، باید به ترتیب در مناطق محروم و مناطق دیگر و کمک های غیرنقدی ، از جمله کالاها و تجهیزات ، یا املاک و ساختمانهایی که توسط اهدا کنندگان با رضایت ساخته شده و در محل مورد نظر خود به عنوان املاک دولتی ثبت شده است (با نام خیریه) و اداره می شود

همچنین ، در تبصره 2 این لایحه آمده است: درآمد دریافت شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از خدمات آموزشی و فرهنگی ، خدمات مشاوره ای ، صدور ، تمدید و مبادله گواهینامه ها و مجوزها انحصاری محسوب می شود و 100٪ سازمان برنامه و بودجه دولت تخصیص داده می شود.

بیشتر بخوانید  آیا درخواست المپیک قهرمان ایران دریافت می شود؟

اساسنامه این قانون طبق تبصره 3 ماده واحده این لایحه ، توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با همکاری برنامه و سازمان بودجه ظرف مدت سه ماه پس از ابلاغ و تصویب توسط سازمان تهیه می شود. کابینت

دیدگاهتان را بنویسید