نحوه مصرف برق در صنایع سیمان و فولاد مشخص شد



به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سعید زرندی با تأکید بر ضرورت ادامه تولید در زمینه های مختلف صنعتی و معدنی و اهمیت سیمان و فولاد در اقتصاد کشور ، اظهار داشت: تولید در سیمان و صنعت فولاد ، دفتر مرکزی رهبری عالی کشور تصمیم در مورد نحوه استفاده از آن را در این دو صنعت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این مصوبه زمان و اندازه صنعت سیمان و فولاد را از دوشنبه (28 ژوئیه) تا یکشنبه (3 آگوست) تعیین کرده است ، خاطرنشان کرد: در مورد نحوه ادامه فعالیت صنایع پس از آن مدت تصمیم گرفته شده است. در جلسه هفته آینده (شنبه ، 2 اوت) نتایج بررسی و اعلام می شود.

زرندی همکاری صنعت در زمینه مصرف برق را مناسب دانست و افزود: تمام تلاش وزارت صنعت حمایت از بخش تولیدی و متناسب با شرایط موجود ایجاد این برنامه ضمن حداکثر سازی فعالیتهای این صنایع است. ، حداکثر پس انداز و همکاری با شرکت بله.

به گفته وی ، در روزهای دوشنبه و سه شنبه (28 و 29 ژوئیه) صنعت سیمان مجاز است بدون محدودیت از ساعت 12 تا 8 صبح و از ساعت 8 تا نیمه شب با 30 درصد مواد مصرفی کار کند. می تواند به فعالیت های خود ادامه دهد.

زرندی گفت: ممکن است صنعت فولاد در این 2 روز از ساعت 12:00 تا 8:00 صبح 50٪ و از 8:00 تا نیمه شب مجاز باشد که فقط 10٪ تقاضا داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و برنامه ریزی وزارت صنعت تأکید کرد: براساس این مصوبه ، صنعت سیمان می تواند از چهارشنبه (19 تیر) تا یکشنبه (23 آگوست) فعالیت های تولیدی را بدون محدودیت انجام دهد و صنعت فولاد با 50 درصد تقاضای مصرف در این دوره او حق کار دارد.

بیشتر بخوانید  کمبود خواب و عواقب جبران ناپذیر آن! | کم خوابی چه تاثیراتی بر بدن دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید