نحوه حمل یخچال در مبلمان


با تکنیک های مدرنی که از یخچال می آید آشنا شوید

بر اساس گزارش دلگرم کننده: چگونه یک یخچال را برای مبلمان بسته بندی کنیم؟ چگونه یخچال را بسته بندی کنیم؟ این سوالی است که اغلب هنگام اسباب کشی از خود می پرسیم. درست زمانی که فکر می کنیم کارمان با برچسب روی جعبه آخر وسایلمان تمام شده است، با تپه ای از پاها روبرو می شویم (یخچال گران قیمت را در نظر بگیرید) و نمی دانیم چگونه بر غول یخچال های متحرک مسلط شویم. خب در این مقاله دلگرم کننده به نحوه جابجایی یخچال به مبلمان پرداخته ایم و می خواهیم رازهای حمل و نقل آسان یخچال را برای شما فاش کنیم. بنابراین، اگر برای حمل راحت به یخچال خود هدیه ای می خواهید؛ بهتر است چند ثانیه در وسط مبلمان استراحت کنید تا به شما بگوییم از دراز کشیدن کنار یخچال تا جابجایی یخچال به پهلو.

گام به گام تا زمانی که یخچال به راحتی حمل شود

یخچال را خالی کنید

خوب حرکت میکنی یعنی یخچال معتبر چند ساعتی خاموشه. به نظر شما میوه و غذا از این سفر گرم و پرماجرا استقبال می کنند؟ معلوم شد که نیست! پس مانند روز اول یخچال را خالی کنید تا حتی یک تکه غذا نمایان نشود. سپس قفسه ها می آیند. هر قفسه، کابینت و … را از یخچال خارج کرده و جداگانه بپیچید. می توانید سفلون را روی قفسه ها قرار دهید تا خط و خش زیادی روی آن ها نباشد. در نهایت یخ و آبسردکن را خالی کنید زیرا هیچکس پذیرای سیل کوچکی در وسط مبلمان نیست.

بیشتر بخوانید  شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خرم آباد به همراه آدرس و تلفن

باید بخوانید:

در یخچال را ببندید

قبل از جابجایی یخچال بهتر است درب آن را با چسب به خوبی ببندید. یا درب یخچال را به کمک چسب در جای خود محکم کنید.فراموش نکنیم که بستن درب شامل یخچال های کنار آن نمی شود. و قبل از جابجایی یخچال جانبی بهتر است با پیچ گوشتی درب یخچال را کاملا از یخچال جدا کرده و جداگانه ببندید. به این ترتیب از وزن یخچال مبلمان کاسته شده و در هنگام حرکت یخچال آسیبی به درب وارد نمی شود.

حمل و نقل با یخچال

در یخچال را ببندید

روزهایی که گهواره ها را در پتو پیچیده و برای اسباب کشی آماده می کنند. آن رفته. بنابراین، اگر می خواهید یخچال شما مانند روز اول پس از جابجایی باشد. خوب است یخچال را در جعبه اصلی قرار دهید. از آنجایی که هیچ یک از ما قدرت دست برادر کایکا را نداریم که یخچال را بردارد و در جعبه اش بگذارد. بهتر است درب جعبه را باز کنید و سپس جعبه را از بالای یخچال ببندید. سپس هنگام آسیاب کردن می توانید یخچال را چند درجه به صورت افقی بچرخانید و ته جعبه را ببندید. اگر مقوا ندارید از فویل بزرگ حباب دار یا فوم ضربه گیر استفاده کنید و در یخچال را ببندید. بنابراین او می تواند تا مقصدش راحت بخوابد.

راهنمای حرکت دادن کناره یخچال

چگونه یک یخچال را برای مبلمان بسته بندی کنیم؟ پاسخ این است که روش های مختلفی برای جابجایی یخچال ساید وجود دارد، در مرحله اول می توانید قبل از جابجایی یخچال جانبی درب یخچال را با پیچ گوشتی کاملا جدا کرده و آنها را جداگانه ببندید. به این ترتیب وزن یخچال برای اسباب کشی کاهش می یابد و در هنگام جابجایی یخچال آسیبی نمی بیند البته گاهی اوقات نیازی به درآوردن درب نیست و می توانید طبق توصیه قسمت قبل با نوار چسب آن را ببندید. . یک کیسه یا جعبه حباب بسته بندی کنید.حالا باید به آرامی در کنار یخچال بخوابید. مراقب باشید زاویه خواب یخچال را زیاد نکنید.

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن مراکز تست فنی در شهرستان خلعت آباد استان همدان

برای کنار گذاشتن یخچال خوب است از شخص دیگری کمک بگیرید و سپس با استفاده از یک اهرم ساده قسمت پایینی یخچال را خیلی پایین بیاورید.حالا از شخص سومی بخواهید که چرخ یخچال را زیر یخچال قرار دهد. و یخچال را روی آن قرار دهید. در مرحله بعد بهتر است یخچال را به چرخ وصل کنید. کاری که باید انجام دهید تنها کاری که باید انجام دهید این است که طناب محکم یا کمربند ایمنی را بکشید (برخی یخچال ها کمربند ایمنی می بندند) و یخچال را به تکیه گاه چرخ وصل کنید تا در حین حمل و نقل حرکت نکند.

سپس چرخ را کمی به سمت عقب خم کرده و به راحتی حرکت دهید، زمانی که به مقصد رسیدید بهتر است پس از بازکردن تسمه یا طناب اتصال، چرخ را کمی به جلو خم کنید. و از دستیار بخواهید جلوی یخچال بایستد و آن را به آرامی نگه دارد. سپس به آرامی چرخ را در زیر یخچال رها کنید و سپس خانه غول پیکر را جایگزین کنید.

باید بخوانید:

خوب است نکات فنی و مهم برای جابجایی بهتر یخچال را بدانید

بهتر است دو ساعت قبل از تکان دادن یخچال را خاموش کنید تا موتور قبل از تعویض کمی نفس بکشد و خنک شود. اگر نمی خواهید در انبار کاه به دنبال سوزن بگردید. بهتر است سیم برق یخچال را به پشت یخچال وصل کنید. زیرا در هنگام بسته بندی ممکن است بیرون کشیده شود و آسیب ببیند و یا حتی در اثر فشار زیاد بیرون کشیده شود. (البته اگر به صورت پیش فرض مراحل بسته بندی را در یخچال انجام دهید، معمولاً این اتفاق نمی افتد.)

بیشتر بخوانید  مچ‌بندی برای تبدیل کردن بازو به صفحه لمسی

مایعات و گازهای یخچال در صورت قرار گرفتن در کنار یخچال می توانند به کمپرسور آسیب برسانند. بنابراین خوب است یخچال را به صورت نیمه افقی و ایستاده جابجا کنید.وقتی به مقصد رسیدید کمی به یخچال خود فرصت دهید تا به شرایط جدید عادت کند. بهتر است حدود چهار تا شش ساعت پس از نقل مکان به خانه جدید، یخچال را روشن کنید. (اگر یخچال را به پهلو بخوابانید، بهتر است بعد از دوازده تا بیست و چهار ساعت آن را روشن کنید.)

کلیات: یخچال اقلام گران قیمتی هستند که اگر به خوبی نگهداری شوند. آنها اکنون می توانند مهمان آشپزخانه ما باشند. از آنجایی که این روزها جابجایی به یک خانه جدید بسیار رایج شده است، یادگیری نحوه بسته بندی یخچال برای مبلمان یکی از آن دسته از پاهای کوزه گری است که رسیدن به مقصد را برای شما آسان تر می کند.


دیدگاهتان را بنویسید