مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه حفظ غرامت برای دانشجویان پرواز

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: می شود.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در جمع مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان سمیرم اظهار داشت: مردم این شهرستان به فرهنگ، فرهنگ و علم معروف هستند.

وی گفت: مدیران مدارس حاملان اصلی روند تدریس هستند و در دوران تاجگذاری واقعا زحمت کشیدند و در سخت ترین شرایط توانستند ادامه تحصیل دهند. حدود 10 سال طول کشید تا با خلاقیت مدیران مدارس از این شرایط بسیار سخت عبور کنیم.

حکیم زاده افزود: در این شرایط جامعه شهرت و عظمت کار فرهنگیان را به درستی درک کرد; اما در این دو سال برخی از این گروه ها مظلوم واقع شده اند و در مقاطعی تلاش بی وقفه فرهنگیان به چشم نمی خورد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در این مدت جلوه های ویژه معلمان نمایش داده شد اما هزاران صحنه از این خودسوزی و فداکاری معلمان دیده و نمایش داده نشد.

وی تصریح کرد: ویژگی دنیای آموزش الکترونیکی این است که یادگیری کامل در دوران کودکی اتفاق نمی افتد و خاستگاه آموزش الکترونیکی برای بزرگسالان است.

حکیم زاده گفت: قبل از ولیعهد برخی معتقد بودند که آموزش مجازی در آینده نزدیک جایگزین مدرسه خواهد شد، اما پس از شیوع این ویروس و استفاده اجباری از فضای مجازی برای آموزش، بسیاری از کشورهای مطرح دنیا شرایط خوبی در این زمینه دارند. . «آنها آموزش مجازی داشتند، آنها متوجه شدند که مدرسه یک عنصر کلیدی در فرآیند آموزش است و هیچ کس و هیچ فناوری نمی تواند جایگزین معلمان شود، بنابراین کشورهای توسعه یافته به سرعت مدارس را بازگشایی کردند.

بیشتر بخوانید  ادبیاتی با موضعی سیاه و بی گناه

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گفت: این تلاش ها انجام شد اما به دلیل اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی مدت زیادی نمی توانستند تمرکز کنند و وقتی موضوع با تلفن همراه ادغام شد، روند آموزشی را به خوبی طی نکردند. وزارت آموزش و پرورش.

وی گفت: زمانی که تصویر بزرگ ارتباط معلم هیجان انگیز در کلاس به تصویری کوچک تبدیل می شود، البته روند یادگیری به خوبی پیش نمی رود زیرا کودک در نهایت 10 دقیقه تمرکز دارد.

حکیم زاده ادامه داد: در این بین دانش آموزانی که خانواده های بی سواد داشتند بسیار بیشتر متضرر می شوند و این اتفاق در همه جای دنیا افتاده و مختص کشور ما نیست و این افراد اکنون به عنوان معلم ابتدایی به کمک ما نیاز دارند.

معاون آموزش ابتدایی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با نظارت مستمر وزیر آموزش و پرورش، طرح جبران و تثبیت دانش آموزانی که در ایام تاجگذاری نظارت مناسبی بر روند تحصیلی نداشتند و منابع مالی آن به تصویب رسید. به زودی ارائه و به استان ها ابلاغ می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *