نحوه ثبت نام و میزان حق بیمه اضافی رانندگان تاکسی شهری


ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی شهری

دلگرم کننده: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از 12 هزار تاکسیران برای بهره مندی از بیمه درمان تکمیلی مراجعه کرده اند، آخرین مهلت ثبت نام رانندگان را تا پایان فروردین ماه اعلام کرد.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ثبت نام رانندگان تا پایان فروردین ماه امسال تکمیل می شود ضمن اینکه اجرایی می شود. بیمه تکمیلی وی گفت: باید تعداد ثبت نام ها در حد نصاب مورد توجه قرار گیرد تا بیمه تکمیلی درمان رانندگان و خانواده هایشان نهایی و اجرایی شود. حق بیمه ماهیانه برای هر خانوار 45000 تومان است.

وی گفت: حدود یک میلیون و 200 هزار تاکسیران و خانواده هایشان در کشور مشغول به کار هستند که حدود یک ششم از این جمعیت باید برای تکمیل درمان برای بیمه شدن اقدام کنند تا این بیمه نامه نهایی و اجرایی شود، بنابراین رانندگان باید در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات خود اقدام کنند. . تا حد امکان «به سامانه IRTUSAN.IR نگاه کنید و به تکمیل پرونده ادامه دهید.

زمانی با بیان اینکه رانندگان و خانواده هایشان می توانند با پرداخت ماهانه 45 هزار تومان به ازای هر خانواده از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند گفت: در صورت تکمیل اطلاعات، این بیمه با تاخیر حدود 15 روز اجرا می شود.

وی در خصوص بسته خدمات بیمه تکمیلی رانندگان گفت: در این بسته 18 خدمت تعریف شده است; به عنوان مثال هزینه های عمل های تخصصی تا سقف ۱۴ میلیون تومان، هزینه های زایمان طبیعی و سزارین ۲ میلیون تومان، غرامت عیوب انکساری چشم یک میلیون تومان و ۲ میلیون تومان به بیمه شده پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  ماجرای عجیب و نامفهوم پدرسالار معروف این بازیگر!

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور همچنین به نحوه پرداخت اقساط بیمه اشاره کرد و گفت: در هنگام ثبت نام و صدور بیمه نامه رانندگان، بانک شماره کارت مجازی آنها را تعیین می کند و اقساط آن ها به صورت آنلاین و یا ارسال ارسال می شود. شعب برای پرداخت اقساط خود. .

وی ادامه داد: برای رانندگانی که خیرخواه هستند و اقساط را به موقع پرداخت می کنند پیامکی ارسال می شود که در صورت تایید، بیمه نامه های مورد نظر آنها اعم از بیمه تکمیلی، بیمه شخص ثالث و … به صورت خودکار صادر می شود. .

وی همچنین به بیمه شخص ثالث اشاره کرد و گفت: رانندگان تاکسی برای ثبت نام بیمه شخص ثالث و سایر بیمه های لازم با آژانس های روز بیمه در سراسر کشور تماس بگیرند تا بدون مراجعه به بانک و با چک، پرونده ارائه شود. بدون ضمانت اعتباری و بیمه نامه های خود را دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید