نحوه توزیع باند اهدایی به بیماران مبتلا به پروانه – اخبار مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرسید حسین صفوی در مورد توزیع مجوزهای لباس پوشانی اهدایی توسط صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) به کشورمان گفت: از هیئت امنا جوی واحد پول توصیه شده شد.

وی خاطرنشان کرد: بانداژهای اهدایی از جمله نیازهای پزشکی بیماران مبتلا به EB است و مربوط به این بیماری است. وووید 19 ، وی گفت: از آنجا که اقلام اهدایی بصورت ماهانه و در چند شیفت توزیع می شود ، ذخیره آن در هیئت امنا ضروری است و توزیع موجودی کالا در یک محموله امکان پذیر نیست. و اطلاعات بیمار و شناسایی نیازهای هر استان ، ایجاد لیست توزیع ماهانه یا دو ماهانه و ضمن مدیریت مصرف پانسمان ، نظارت کافی بر روش استفاده در سطح دانشگاه خواهد داشت.

صفوی با استناد به برخی تردیدها در مورد توزیع بانداژ برای بیماران دارای مجوز در برخی رسانه ها ، توضیح داد: با توجه به اینکه روش معمول توزیع باند مجاز قبل از ورود UNICEF محموله از طریق دانشگاه علوم پزشکی ایران اهدا کرد من کارشناسان تجهیزات پزشکی این دانشگاه با تمام کدهای گروه این پانسمان ها آشنایی کامل دارند ، ادامه روند توزیع پانسمان های مجاز برای این دانشگاه تعیین شده و شیفت های بعدی توسط هیئت امنا مشخص می شود. جوی ارز به نماینده دانشگاه علوم پزشکی ایران تحویل داده می شود.

رئیس هیئت امنا جوی آرزی در حین معالجه بیماران گفت: “طبق روند تحویل بانداژ پروانه های اهدا شده ، از 12 کد گروهی که به هیئت امنا ارائه شده ، موجودی پنج کد گروه به اتمام رسیده است.” لازم به ذکر است که سایر عناصر پانسمان شامل 2 پالت با وزن تقریبی کمتر از 150 کیلوگرم است. بانداژهای اهدایی موجود در اختیار هیئت امنا ، هولوگرام وزارت بهداشت را ندارند تا اینکه به مقصد تعیین شده تحویل داده شوند.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس شنبه 7 آبان

دیدگاهتان را بنویسید