نحوه برگزاری امتحانات یکشنبه 25 دی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: بر این اساس اکثر مراکز آموزش عالی اعلام کردند که بر اساس تقویم آموزشی روز یکشنبه 4 دی ماه امتحانات نهایی را بدون تاخیر برگزار می کنند.

دانشگاه تهران

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، امتحانات نهایی نیمسال اول تحصیلی طبق تقویم آموزشی برگزار می شود و تمامی دانش آموزان این مرکز آموزشی موظف به شرکت در این آزمون ها به صورت حضوری هستند.

دانشگاه آموزش و پرورش تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد امتحانات دانشجویان دانشگاه تهران روز یکشنبه 4 دی ماه 1401 طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار می شود.

در همین راستا دکتر محمود کمره ای معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: برای مدیریت مصرف گاز تنها مکان هایی که در آن امتحانات برگزار می شود به میزان لازم گرم می شود و سیستم های گرمایشی در سایر مناطق دانشگاه گرمایش می شود. غیر فعال.

دانشگاه صنعتی شریف

بر اساس تصمیم مسئولان دانشگاه صنعتی شریف، امتحانات ترم نهایی دانشجویان بر اساس تقویم آموزشی این دانشگاه روز یکشنبه 4 دی ماه برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به سردی هوای تهران و به منظور کاهش مصرف انرژی، محل برگزاری برخی از امتحانات نهایی در آینده به ساختمان های آموزشی منتقل می شود. روزها. لذا دانش آموزان عزیز لازم است صبح روز امتحان محل برگزاری آزمون را در سیستم آموزشی بررسی کنند تا از تغییرات احتمالی مطلع شوند.

بیشتر بخوانید  آینده کشور در گرو میز مذاکره نیست

دانشگاه شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی تصمیم گرفت امتحانات نهایی را در روز یکشنبه 4 دی ماه بر خلاف شنبه 3 دی برگزار کند. بر اساس این تصمیم، دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی باید در امتحانات این روز شرکت کنند.

دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از برگزاری امتحانات ترم نیمسال تحصیلی در روز یکشنبه 4 آذرماه خبر داد.

این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که آزمون ها در ساعات صبح و عصر به صورت متمرکز در ساختمان علوم پایه، دانشکده فیزیک و گروه آموزشی برگزار می شود.

دانشگاه علامه طباطبایی

مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کردند کلیه فعالیت های این مرکز آموزشی در روز یکشنبه 4 دی ماه تعطیل و امتحانات نیز روز سه شنبه 13 بهمن ماه برگزار می شود.

دانشگاه امیرکبیر

هیئت مدیره دانشگاه امیر کبیر مقرر کرد امتحانات روز یکشنبه 4 دی ماه برگزار شود و بر این اساس امتحانات ترم پایان ترم دانشجویان این مرکز آموزشی به صورت حضوری برگزار می شود.

دانشگاه آزاد اسلامي

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین علت سرما و مدیریت بهینه مصرف گاز دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران و تمامی ادارات سازمان مرکزی و واحدهای استان تهران (به استثنای مرکز عمران، املاک و مستغلات، معاونت مالی و اداری و دبیرخانه) فردا یکشنبه 4 دی تعطیل است.

همانطور که در اطلاعیه این دانشگاه آمده و به دلیل اینکه طبق تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی; پایان امتحانات ترم جاری هفتم بهمن ماه است و انتخاب واحد ترم جدید هشتم بهمن ماه تعیین شده است همچنین به دلیل اینکه امتحانات نهایی در برخی از واحدها در سطح کشور برگزار می شود، برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت. طبق تقویم آموزشی، کلیه امتحانات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور طبق برنامه زمان بندی شده برگزار می شود. لذا مدیریت و کارکنان بخشهای مرتبط با برگزاری آزمون در واحدهای دانشگاهی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  کاروان سنتی غدیر به خیابان های میبد آمد

همچنین فردا (یکشنبه 4 دی) به جز بخش اداری – مالی، عمرانی و امتحانی هیچ ساختمانی فعال نخواهد بود که در آن آزمون برگزار نشود.

دانشگاه خوارزمی

مسئولان دانشگاه خوارزمی همچنین اعلام کردند که امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه بر اساس تقویم آموزشی برگزار می شود.

بر این اساس کلیه دانشجویان دانشگاه خوارزمی که فردا یکشنبه 4 دی ماه امتحان دارند باید در این مرکز آموزشی حضور یابند.

سایر مراکز آموزش عالی هنوز اعلام نکرده اند که آیا فردا یکشنبه 4 دی ماه امتحانات پایان ترم را برگزار می کنند یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید