نحوه برگزاری امتحانات دوشنبه 26 دی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: بر اساس اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه های استان تهران در روزهای شنبه 3 دی و یکشنبه 4 دی به منظور صرفه جویی در مصرف گاز، تعدادی از دانشگاه ها امتحانات این 2 روز را لغو کردند و برخی نیز تاکید کرد: امتحانات طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

برای امتحانات فردا دوشنبه 5 دی ماه برخی از دانشگاه ها طی اطلاعیه هایی وضعیت آزمون ها را اعلام کردند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

ادامه امتحانات نهایی ترم تحصیلی جاری به صورت حضوری در روز دوشنبه 5 دی ماه 1401 برگزار می شود. این آزمون ها روز دوشنبه در ساختمان های ابوریحان، دانشکده نفت، دانشکده مهندسی نساجی، دانشکده ریاضی، علوم و کامپیوتر و ساختمان خیام برگزار می شود.

دانشگاه تهران:

ادامه امتحانات دانشگاه تهران طبق برنامه از قبل اعلام شده که در سایت دانشگاه منتشر شده است به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دانشگاه علامه طباطبایی:

بر اساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه، به دلیل بارش برف امروز، برودت هوا و یخبندان صبح فردا، به منظور حفظ سلامتی و تندرستی دانشجویان عزیز، تمامی امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه علامه طباطبایی روز دوشنبه 5 دی ماه برگزار می شود. ، لغو و به روز شده اند. چهارشنبه پنجمین باخمن در همان زمان به تعویق خواهد افتاد.

دانشگاه صدا و سیما:

آزمون اول (8:30 صبح) دوشنبه 5 دی ماه ساعت 14:01. به شنبه 8 فوریه 14.01 موکول شد. ساعت 10 صبح و آزمون دوم (11:00 صبح) و امتحان سوم (14:00 بعد از ظهر) فردا دوشنبه طبق برنامه برگزار می شود. .

بیشتر بخوانید  مروری به اخبار و اتفاقات مهم امروز | خلاصه اخبار مهم روز ۲۴ تیر

دانشگاه آزاد تهران غرب:

امتحانات فردا دوشنبه 5 دی ماه از ساعت 8 الی 10 صبح به دلیل برف و سختی جاده ها برگزار نمی شود.


دیدگاهتان را بنویسید