مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه بازی و لینک مستقیم دانلود بازی Wordle Wordle

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


Vordle را بازی کنید

شبکه اجتماعی توییتر در هفته های اخیر موج های متوالی بازی های واردلی را تجربه کرده است و افراد زیادی این معما را تجربه می کنند. موفقیت وردپرس باعث شده تا شرکت هایی مانند پلی استیشن و مایکروسافت از مکانیزم این بازی موبایلی برای تبلیغ و توییت در مورد محصولات خود استفاده کنند. نیویورک تایمز با حرکتی جنجالی بازی را در دست گرفت.


Vordle را بازی کنید

نحوه بازی Vordle

واردلی توسط جاش واردل، یک مهندس سخت افزار در بروکلین ساخته شده است که هر روز با یک کلمه جدید ذهن بازیکنان را به چالش می کشد. روند واردل به گونه ای است که بازیکن باید کلمات مناسب را برای مدت زمان مشخصی پیدا کند. بازیکن باید کلمات 5 حرفی را پیدا کند و مجاز به 6 اشتباه است. تراز مناسب منجر به کلمات سبز و یک نتیجه کامل می شود. افزودن یک کلمه جدید هر روز چالش جدیدی را برای کاربران رسانه های اجتماعی به وجود می آورد تا نبوغ و واژگان خود را نشان دهند.


Vordle را بازی کنید

Vardell در اکتبر 2021 به فروش رفت و تا 1 نوامبر فقط 90 بازیکن داشت. کشف بازی توسط کاربران توییتر باعث افزایش ناگهانی تعداد بازیکنان شد و این اثر معمایی روزانه 300000 کاربر را در یک ماه جذب کرد. میلیون ها نفر هر روز واردلی را تجربه می کنند و تبلیغات گسترده آن نیویورک تایمز را بر آن داشت تا تصمیم بگیرد و بازی را در اقدامی عجیب بخرد.

وردپرس – پازل حدس زدن وردپرس وردپرس

قیمت فروش بازی Vordle

جاش واردل در صفحه توییتر خود نوشت که نیویورک تایمز بازی او را با پول کمی خریده است. قیمت دقیق اعلام نشده است؛ اما با مبلغی «هفت رقمی» روبرو هستیم، یعنی نیویورک تایمز بیش از یک میلیون دلار برای این بازی پرداخت کرده است. واردلی آزاد است و هیچ تغییری در بازی وجود ندارد. دلیل خرید این پازل از نیویورک تایمز مشخص نیست. اما واردل گفت که برای ادامه بازی و برای محافظت از اطلاعات میلیون ها بازیکن لازم است.

بیشتر بخوانید  گران ترین و زیباترین اسب دنیا + عکس


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *