مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه اعتراض و درخواست یارانه 400 هزار تومانی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام، پرداخت یارانه 300 و 400 هزار تومانی خانوارها با دستور رئیس جمهور از روز گذشته آغاز شد. این یارانه برای جبران رفاه از دست رفته مردم به دلیل افزایش قیمت برخی کالاها پرداخت می شود.

یارانه جدید به چه کسی تعلق می گیرد؟

به گفته سید احسان کندوزی وزیر اقتصاد، ۷۷ میلیون یارانه دریافتی به دو دسته تقسیم می شوند که ۳۰ درصد از این جمعیت ۴۰۰ هزار تومان، ۶۰ درصد ۳۰۰ هزار تومان و ۱۰ درصد یارانه دریافت نمی کنند. در مورد نان و دارو، همه مردم ایران اعم از یارانه بگیران و کسانی که مشمول یارانه نیستند، یارانه می گیرند.

گفتنی است، بر اساس نظارت های انجام شده، یارانه 300 و 400 هزار تومانی به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز شده اما غیرقابل استرداد است.

در همین راستا وزیر اقتصاد اعلام کرد که از امروز امکان برداشت یارانه سپرده ها اعلام می شود.

نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه

اما نکته مهم در اظهارات وزیر اقتصاد این بود که 10 درصد جمعیت کشور یارانه نخواهند گرفت. وی در این خصوص گفت: علیرغم اینکه مرکز مددکاری اجتماعی ایران شواهد زیادی مبنی بر عدم یارانه 10 درصدی جمعیت کشور دارد، اما این امکان وجود دارد که مردم به سایت های مربوطه مراجعه کنند که به اطلاع می رساند. وزارت رفاه اجتماعی در روزهای آینده ثبت نام یارانه.

همچنین «سید مرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: هموطنان گرامی بله می توانم به آدرس hemaiat.mcls.gov مراجعه کنم. و اعتراض را گزارش کنید.

بیشتر بخوانید  برخورد با مشاوران املاک قلابی!

یارانه

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *